wtorek, 29 lipca 2014

#13 smakujemy

Poza śniadaniami, raz na jakiś czas na blogu pojawią się takie małe 'recenzje' różnych produktów, które mnie zainteresują, które skradną moje podniebienie. Ja osobiście uwielbiam próbować nowych smaków i odkrywać nowe cudeńka! Dzisiaj pierwszy taki post z PopTarts. Są to ciastka produkowane w US, i tam też cieszą się największą popularnością oraz przeogromną gamą smakową. W moje ręce trafił smak Chocolate Chip Cookie Dough:


W takim pudełku znajdują się cztery paczki, po dwa ciastka, czyli łącznie mamy 8 porcji.



 W środku kryje się słodkie nadzienie o smaku, w jakim kupiliśmy nasze PopTarts


Wrażenia? Smakowało mi, chociaż muszę przyznać, że było bardzo słodkie, a więc jedna porcja zdecydowanie wystarcza aby się nie przesłodzić. Producent opisuje w jaki sposób podać: w mikrofali podgrzewamy 3s, ale możemy również użyć tostera. Więc produkt można jeść zarówno na ciepło, jak i na zimno. Jedno takie ciastko dostarcza 190 kcal. Minus jest taki, że jeżeli chodzi o Polskę, to jest to produkt niemalże niedostępny (chociaż może znaleźć się na stronach oferujących słodycze z US, UK).
Dla zainteresowanych mogę wkleić zdjęcie ze składem.

Czy taki post przypadł Wam do gustu? :)

7 komentarzy:

  1. Post bardzo mi się podoba! Po twojej recenzji muszę to spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny post! teraz już wiem o istnieniu takich ciastek ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mam wrażenie, że w USA mają o wiele więcej ciekawych słodyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mmniam.... ale zrobiłaś mi smaka.... kocham takie rarytasy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej chcę takie , koniecznie ! <3
    Mi jak najbardziej spodobał się taki post i liczę że będzie ich jeszcze więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio wpadłam na nie w Amsterdamie i bardzo mnie urzekły, zwłaszcza takie z masłem orzechowym - ale ostatecznie powstrzymałam się, w sumie sama nie wiem czemu :D
    Pozdrawiam,
    siwapiecze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)