poniedziałek, 11 sierpnia 2014

#21

Pisze do Was zajadając jeszcze swoje pyszne śniadanie. Otrębowo-owsiany cynamonowy placek z masłem orzechowym, serkiem naturalnym, bananem i miodem, toffie mazidlem. Podane z bananem, który później wylądował na placku. Gruby, zbity, taki, jak lubię, zdecydowanie. Jeśli jeszcze nie jedliście, to zachęcam! :)




Zdjęcia chyba najgorsze dotychczas na blogu. Ale jeżeli chodzi o placek, to jedno z lepszych śniadań.

Przepis: 2 łyżki otrąb(u mnie pszenne), łyżka płatków owsianych błyskawicznych, niepełna łyżka siemienia lnianego, jajko, łyżka jogurtu naturalnego(ja dałam tak mniej/więcej półtorej łyżki), cynamon, szczypta proszku do pieczenia. Wszystkie składniki ze sobą połączyć i odstawić masę na 5 minut. Wylać na rozgrzaną patelnię, uformować średniej grubości(nie za cienki, nie za gruby) placek i smażyć na małym ogniu z dwóch stron. 

P.S. Poszukuję blendera, dobrego, niekoniecznie z najwyższej półki. Macie jakieś sprawdzone modele? Coś co polecacie? 

10 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda tak poukładane! :)
    O smaku oczywiście nie wspominam, bo domyślam się jaki był cudowny.
    Połączenie banan+ masło orzechowe i jeszcze toffi, mmm!

    OdpowiedzUsuń
  2. owsianego właśnie jeszcze nie jadłam ale na pewno go teraz zrobię :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy tak czasem czytam, jak piszecie "brzydkie zdjęcie", to zastanawiam się, o co chodzi :D Świetnie jest!
    Blender? Teraz w Lidlu będzie o ile się nie mylę, a ja osobiście zaufanie do sprzętu Lidlowskiego mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że ciężko uchwycić fajny kadr i jakość telefonu nie jest tak fajna :) Ooo, to zobaczę. Dziękuję! :)

      Usuń
  4. Ten placek niczym kanapki mini wygląda :D
    Ale ja takie połączenia smaków bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. blendery są teraz na promocji w carrefour, ja swój dorwałam za 30 zł i służy mi już drugi rok :)
    ps. cudowne wygląda te śniadanie! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ważne jest to że smakuje zabójczo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia wcale nie są brzydkie! :)
    świetnie go podałaś :]
    skusiłaś mnie do eksperymentów na temat takich placków :D

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)