piątek, 29 sierpnia 2014

#33

Dzisiaj, o dziwo, nie miałam ochoty na śniadanie na słodko. Więc co innego? Kanapki? Nie, nuda. To może jakiś omlet? I tak powstał. Omlet otrębowo-amarantusowo-owsiany z curry. Podany z mozzarellą, papryką, pomidorem, pomidorem suszonym oraz ogórkami małosolnymi. Cynamonowa kawa i kawałek wczorajszego ciasta, coby jednak trochę słodko było. 





Przepis:
jajko, 2 łyżki otrębów pszennych, łyżka amarantusa, łyżka błyskawicznych płatków owsianych, łyżeczka siemienia lnianego, szczypta proszku(niekoniecznie), curry, sól, około łyżki/półtorej wody(może być mleko, jogurt naturalny). Wszystkie składniki mieszamy, odstawiamy na moment i smażymy z obu stron na małym ogniu. Na usmażonego omleta nakładamy warzywa wedle uznania, składamy na pół i chwilę jeszcze trzymamy na ogniu, aby ser skleił całość. Gotowe :) 

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twojego bloga! Masz takie piękne zdjęcia. Jesteś mistrzem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny pomysł na śniadanie na wytrawnie! Takie omlety mogłabym jeść codziennie i jak pięknie podane! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm. Ale pyszności. Często obiad taki robię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to coś dla mnie, uwielbiam curry! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam tę książkę od koleżanki po podobnych przejściach. Dostałam 4 lata temu. Póki co zrobiłam dwa podejścia i nie nie mogę przebrnąć przez pierwsze 10 stron, a od środka nie lubię czytać. Może kiedyś spróbuję raz jeszcze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się bardzo podoba opisana "przystawka" - słodkość z rana rekomendowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. prezentuje się iście po królewsku i ten talerz taki piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Omlet pysznie podany :3 Wiadomo jednak, że coś na słodko w śniadaniu po prostu musi być , więc kawa i ciasto to dobre rozwiązanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Noo, taki farsz do omleta to ja rozumiem... A że do tego doszedł kawałek ciasta - śniadanie idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo że śniadanie na słodko to podstawa, dla takiego omletu mogłabym zrezygnować :D
    idealny!

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda baardzo apetycznie, ale wypróbuję jednak na kolację, bo u mnie śniadania zawsze są słodkie ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. wytrawny omlet, słodkie ciacho i kawa na śniadanie?
    świetny początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)