wtorek, 2 września 2014

#37

Kasza jaglana z kiwi, jabłkiem, miodem, dżemem śliwkowym.

16 komentarzy:

  1. Bardzo delikatne i smaczne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym jeszcze cynamonem całość posypała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale apetycznie się prezentuję, cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaglana to zawsze dobry początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Noś mi kurde narobiła ochoty na kiwi potwornej -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. ale to pięknie sie prezentuje! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepysznie to wygląda !U mnie dzisiaj również była kasza jaglana tyle, że na słono:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kasza jaglana na słodko mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszniaste śniadanko :) i zdrowe...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasza jaglana w doborowym towarzystwie :) Pyszne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)