poniedziałek, 6 października 2014

#67-68

Rolada jajeczna z curry, papryką, cebulą, szczypiorkiem i serkiem śmietankowym.

Jajko należy rozkłócić z łyżką-dwiema mleka(u mnie woda), dodać curry i ulubione przyprawy. Podsmażyć pół małej cebuli i wylać na nią jajeczną masę. Dodać pokrojone warzywa(np. papryka, szczypiorek) i smażyć na małym ogniu, aż się zetnie. Można później przewrócić na drugą stronę i jeszcze podsmażyć, ale to nie jest konieczne. Zdjąć omleta z patelni i posmarować go serkiem na stronie, gdzie są nasze warzywa po czym należy zawinąć go w roladę. Można również położyć plaster sera, a zjadać w towarzystwie kromki podpieczonego chleba, keczupu :) 

A takie śniadania je się w leniwe, niedzielne poranki. Wraz z kanapkami i kubkiem gorącej kawy:
Pleśniak z jabłkami.

16 komentarzy:

  1. no to chyba już wiem co dzisiaj zjem na kolację, genialny przepis! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uaaa ale to wygląda, apetytu narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł zarówno na śniadanie, jak i na kolację :)
    A ciasto... dobre na każdy posiłek! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciasto i kubek kawy to idealny początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusisz, kusisz! Aż głodna się zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I burak by pasował ;D
    Pleśniak to było moje ostatnie ciasto z jajem. Dużo pleśniaka, bo urodziny dziadka były xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio uważam, że nie ma nic lepszego na świecie niż różnorodne omlety. :) Ja zazwyczaj przyrządzam na słodko, ale i na takiego bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Omlety są najlepsze :) Uwielbiam je w wytrawnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciasto na śniadanie to ja lubię:D

    OdpowiedzUsuń
  10. no i zjadłam ;) dziękuję za inspirację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Mam nadzieję, że smakowało :)

      Usuń
  11. A wiesz, że podobnego zawijasa zjadłam dziś na obiad ? :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiego ciasta zjadłabym naraz z pół blachy :D mniam mniam!

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)