sobota, 25 października 2014

#80


Dzisiaj, poza pokazaniem śniadania chciałabym Wam przedstawić powyższy produkt. Jest to gotowa, ekspresowa owsianka o smaku golden syrup, którą należy przygotować w kuchence mikrofalowej. Zawartość saszetki wystarczy wsypać do miski po czym używając tego samego opakowania - wlać do niego wody(bądź mleka) do zaznaczonego miejsca i przelać ją do naczynia z płatkami owsianymi. Wkładamy do mikrofalówki na 2 minuty, po czym wyjmujemy i wkładamy na jeszcze(w moim przypadku) minutę, Owsianka stała się gęsta, delikatna, dobra. Aczkolwiek smak syropu był właściwie znikomy.
Dodam jeszcze, że samej owsianki było dwa razy tyle, ale ja dałam ją jeszcze na minutę do podgrzania i.. wykipiała.
Próbowałam jeszcze tej samej owsianki o smaku dżemu truskawkowego, była smaczna, owszem, ale trochę jakby za słodka, a smak to był tylko w postaci napisu na opakowaniu - w ogóle nie wyczuwalny w smaku.

9 komentarzy:

  1. W M&S kiedyś podobne kupowałam, jednak wolę zwykłe płatki górskie z dolanym syropem. Bardzo smacznie podałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czegoś takiego nigdy nie próbowałam, swoją droga wygląd ana bardzo apetyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdzie takiej nie widziałam, gdzie upolowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam je od rodziny. Nie są dostępne w Polsce, ale nie żałuj, lepiej zrobić samemu:)

      Usuń
  4. chyba jednak wolę tradycyjną owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz w życiu spróbowałam owsianki w saszetce i... nie, nigdy więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie lubię z saszetek, wolę zrobić sama, w garnuszku no bo i fale mikrofalówki też nie są obojętne dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie ufam gotowcom i nie kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)