niedziela, 26 października 2014

#81

Ciasto z kaszy manny.

Przepis(inspirowałam się kilkoma przepisami):
litr mleka(jakie tylko chcecie)
3/4 szklanki cukru
pół kostki masła
szklanka kaszy manny
4-5 łyżek kakao
herbatniki(około 1,5 paczki)
Herbatniki układamy na blaszce. W garnku zagotowujemy mleko z cukrem, masłem i kakao, dodajemy kaszę i gotujemy, aż będzie gęsta i gotowa - taką masę wylewamy na herbatniki i przykrywamy ją kolejną warstwą, którą polewamy czekoladową polewą.
Polewa: tabliczka czekolady(mleczna/gorzka - według upodobań) rozpuszczona z łyżką masła i kilkoma łyżkami dżemu porzeczkowego. 
Ciasto najlepiej wstawić na noc do lodówki i zajadać się następnego dnia :)
Wszystkim smakowało, a ja zaczynam się przekonywać do tej kaszy! 

7 komentarzy:

  1. Manna jest super! Ale nawet nie wiedziałam, że takie rarytasy można z niej przyrządzać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak taki makowiec na biszkopcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. manna w takim wydaniu zdecydowanie do mnie przemawia :) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam, że to makowiec :D !
    wygląda mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. i dobrzee, manna jest przepysznaa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię kaszę manną. Tyle że póki co tylko w owocowych smakach z opakowań dla dzieci. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne ciasto! Zapisuję do wypróbowania, bo mannę bardzo lubię :3

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)