piątek, 7 listopada 2014

Comfort food, zdecydowanie! Żytnie placki z cukinią i przyprawą korzenną z dodatkiem mleka ryżowego podane z kremem kokosowym, kremem kawowym, suszoną kostką kokosa, smażone na oleju kokosowym. Kawa z mlekiem ryżowym. 


Kremów nie widać, bo były przekładane nimi placki, dość obficie. W kokosowym(a właściwie mlecznym chyba?) dobrze wyczuwalne wiórki kokosa, a w kawowym ziarenka kawy. Kawa + kokos to mój nowy ulubieniec! 
Składniki: jajko, 3 łyżki mąki żytniej,  starta cukinia(ja dałam tak 1/4 dosyć sporej cukini), pół łyżeczki proszku do pieczenia, 3/4 łyżeczki przyprawy korzennej, mleko ryżowe (każde inne się nada, bądź jogurt). Ja najpierw lekko spieniłam jajko mikserem, a później wsypałam resztę składników. Smażymy! :)

13 komentarzy:

  1. Comfort food bez dwóch zdań :D Smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa, kokos i korzenne przyprawy zamknięte w placku, zdrowym ponadto, bo żytnim. Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. placki i kawa to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawa i kokos to rzeczywiście zgrany duet :) muszę spróbować takich placków!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale połączenie smaków! Te kremy *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. To są chyba kremiki z Lidla, w które wczoraj się zaopatrzyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kokos to moja słabość, mogłabym jeść nawet jajecznice z kokosem XD

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszne placuszki i kokosowe aromaty - to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia wyszły Ci dziś wyjątkowo apetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takich placuszków nie robiłam, ale te dwa kremy w połączeniu z omletem owsianym - poezja smaków. :3

    OdpowiedzUsuń
  11. jaacie, czytając opis placków dobrnęłam do końca, ale zapomniałam już co było na samym początku, tyle tych składników ;) i bardzo mnie zaintrygowałaś tymi kremami! chyba widziałam je w lidlu, ale nie zwróciłam na nich większej uwagi. następnym razem skuszę się na któryś z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. o mniam <3 jakbym chciała mieć rano czas na takie placki :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)