środa, 12 listopada 2014

Kolejna recenzja, z serii smakujemy: krem Deluxe MOCCA-CREME:
Po zdjęciu wieczka od razu uderza nas miły i przyjemny aromat kawy, dopiero później czekolady, a w oczy rzuca się zwykły, czekoladowy krem, z jednym wyjątkiem - ma w sobie jakieś czarne kropeczki. Nie byle jakie kropeczki - są to rzekomo zmielone ziarna kawy, bardzo fajnie, delikatnie wyczuwalne podczas jedzenia.
Słodki, ale nie przesadnie, więc jeżeli lubicie i kawę, i czekoladowe smarowidła, ale te typowe są dla Was za słodkie - ten będzie idealny.
 Masa jest dość zbita, nie przypomina ciągnącej i lejącej się nutelli.
Skład:
Tak, cukier na pierwszym miejscu: ale tak jest niestety w przypadku większości takich kremów. Plusem jest dodanie odtłuszczonego mleka w proszku jak i dodanie kakao o obniżonej jego zawartości. No i moim zdaniem na plus jest brak syropu glukozowo-fruktozowego, który obecnie jest wszędzie wpychany.
Osobiście polecam, do placków czy naleśników nadaje się idealnie! Może na kanapkę bym go nie nałożyła, ale do wcześniej wymienionych plackowatych wypieków jak najbardziej! :) Nawet do owsianek, kasz/kaszek fajnie się nada.
Cena: 6.99, Lidl - dostępne tylko podczas tygodnia Deluxe. Sprawdźcie, może gdzieś jeszcze u Was leży? 

15 komentarzy:

  1. Sprawdzę! Z tym,ze do lidla zawitam dopiero w poniedziałek,wiec może byc ciężkawo:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie kupiłam...za bardzo przestraszyłam się smaku kawy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. znowu kusisz tym kremem ;) rzeczywiście skład nie jest taki zły, muszę się wybrać do lidla i sprawdzić czy jeszcze gdzieś znajdę taki słoiczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowe to to nie jest, ale pal licho. Uwielbiam jego smak :D Zaopatrzyłam się oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam taki tofii, bo za kawą nie przepadam ale za to za tofii oddałabym życie i nawet nie czytałam składu, bo raz się żyje! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten krem! na równi pyszny jak kokosowy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłyśmy dla siostry bo lubi kawę, ale same za nią nie przepadamy. Za to kokosowy jest BOSKI! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem wierną fanką kawy, kremów niekoniecznie. Tego próbowałam u mamy i muszę przyznać, że zasługuje na unicorna (w mojej skali... u normalnych ludzi to po prostu 6/6 :P). Jest obłędny. A te ziarenka kawy chrupiące pod zębem? Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go! dorwałam dzisiaj ten o smaku kawy i orzechów laskowych ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. o ja Cie... ale cudnie wygląda!
    ps: rodzynki - jak dla mnie - w smaku niczym się nie różnią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio mialam w rekach i nie wzielam, ale moze sie po niego wroce - w lidlu jestem prawie codziennie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba muszę się wybrać do Lidla po ten krem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że podzielasz moje zdanie - jest przepyszny :3 (o ile ktoś lubi kawę).

    OdpowiedzUsuń
  14. przepadam za tymi kremami, a mocca stoi na piedestale ^^

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)