piątek, 14 listopada 2014

Makaron w sosie dyniowym z suszonymi pomidorami i serem camembert.
Potrzebujesz:
makaron -ilość i rodzaj zależy od preferencji
6-7 łyżek puree z dyni
5-7 pomidorów suszonych
por (u mnie pół)
pół krążka sera camembert
przyprawy (pieprz, sól, papryka ostra, curry -wedle upodobań)
szklanka wody (bądź mleko np. kokosowe - u mnie nikt zwykłego nie lubi, a kokosowego nie miałam)
olej kokosowy (bądź inny) do smażenia
Przygotowanie sosu: kroimy drobno por i smażymy wraz z kilkoma pociętymi na małe kawałki suszonymi pomidorami, dodajemy puree i wodę/mleko do rozrzedzania sosu. Dodajemy resztę pociętych pomidorów, ser i trzymamy na ogniu aż ser się rozpuści, doprawiamy ulubionymi przyprawami. (u mnie sosu starczyło na 3 duże porcje)



19 komentarzy:

  1. To jak najbardziej nasze smaki :) Dynia ostatnio jest prawie w każdym naszym daniu, czy to na słodko czy na słono. Świetnie komponuje się z musem z jabłek jak i z sosem pomidorowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! Danie wygląda obłędnie :) Zjadłabym dzisiaj na obiad!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjmuję z chęcią! Moje smaki, uwielbiam makarony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To danie jest fantastyczne, wszystko świetnie dobrane i przemyślane! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to co najlepsze na wytrawnie i w jednym daniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie dania. Tu jest zawarte wszystko co lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam camembert i wszystko, co jest z nim związane, a ta propozycja wygląda wyjątkowo wspaniale. I kolorowo, więc zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby nie te suszone pomidory to propozycja jak znalazł dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda bardzo apetycznie ;) mogłabyś robić mi takie obiadki ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny pomysł na makaron :) Uwielbiam połączenie dyni, sera pleśniowego i suszonych pomidorów!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tylko zrezygnowałabym z camemberta na rzecz tofu i z chęcią zrobiłabym takie danie jutro na obiadek ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli jest w tym dynia-masz mnie :D !

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecnie, po dwóch dniach jedzenia makaronu z pesto, mam lekki przesyt co do kluchów, ale danie wygląda (i pewnie smakuje) przepysznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeśli chodzi o makaron to często przyrządzam go z warzywami i właśnie suszonymi pomidorami :) fajny pomysł u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prezentuje się przepysznieee! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, ale świetnie wygląda! zaprosisz mnie kiedyś na obiad? proszę :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Obiad w moich smakach :D Wproszę się kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. aż mi zapachniało! musi smakować wybornie

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)