poniedziałek, 29 grudnia 2014

Czekoladowa* owsianka z otrębami pszennymi, bananem, kiwi, suszoną żurowamią, ziarenkami Migdałowy Przylądek oraz kostką gorzkiej czekolady.
*gotowana z kostką gorzkiej czekolady i łyżeczką kakao

45 gramów płatków owsianych, 10 gramów otrębów pszennych, szklanka dowolnego płynu(woda, mleko), banan, kiwi, łyżka żurawiny, łyżka syropu z agawy, łyżeczka gorzkiego kakao,2 kostki czekolady,łyżka ziarenek Migdałowy Przylądek
Płatki i otręby gotujemy w naszym płynie wraz z nasionkami, kostką czekolady, syropem z agawy,nasionkami i połówką pokrojonego banana. Przekładamy do miseczki i dodajemy resztę składników. 
Dzisiaj słodko, czekoladowo zaczęty dzień. Czekoladowa owsianka, a później kakaowy chlebek bananowy i tabliczka nugatowej Ritterki. Trzeba sobie osładzać te mroźne dni :)
Lecę oglądać Black Mirror, bo czeka mnie napisanie analizy z jednego z odcinków.

15 komentarzy:

  1. Prześliczny talerzyk :) Gwiazdka na czekoladce kusi oj kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tez uwielbiam takie śniadania - na mroźne dni najlepsze, najcieplejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Black Mirror oglądasz... Wolę nawet nie pytać, czy fajne, bo sama mam rozpoczętych tyle seriali, że czasem aż nie wiem, z czym jestem w tyle :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie osładzanie grudniowych dni jest bardzo wskazane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zasłodzenie z rana, to ja lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sobie tak osłodziłam życie w te święta, że chyba już powinnam przystopować ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabym tak codziennie rozpoczynać dzień ;)
    ps. Cudna miska ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie uwierzyłabym że jest kakaowa :) Świetne dodatkk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tak zaczynać tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna miseczka *.* A takie czekoladowe śniadania zawsze osłodzą poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda! Czekoladowy poranek i dzień staje się lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo smakowicie i na pewno syci na poniedziałkowy poranek. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. słodkie i zarazem delikatnie śniadanie, ostatnio w te mroźne dni tylko na takie ma się ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i ta czkoladka jako wisienka na torcie -zjadlabym;-)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)