niedziela, 14 grudnia 2014

Naleśniki z mąki gryczanej i pszennej-pełnoziarnistej (1:1). Podane z; serkiem waniliowym i kiwi, serkiem waniliowym i bananem, dżemem figowym i kiwi, masłem orzechowym i bananem. Reszta owoców na górze.


Już niedługo święta! W tym roku pierwszy raz planuję zrobić makowca. Macie u siebie na blogach jakieś sprawdzone przepisy na niego? Chętnie skorzystam :)
Wczoraj z nieznanych mi przyczyn obudziłam się i zamiast normalnego głosu, wydobywałam z siebie bliżej nieokreślone dźwięki. Dzisiaj na szczęście jest już o wiele lepiej! 

20 komentarzy:

  1. Najbardziej smakują nam naleśniki tylko z mąki gryczanej, ale Twoje też chętnie byśmy zjadły :)
    A poszukujesz przepisu na makowca takiego bardziej zdrowego, czy niekoniecznie? Bo mamy przepisy na oba, ale nie na blogu, więc możemy podesłać jakby co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię połączenie bananów i kiwi, zjadłabym takie naleśniki.
    Mam pytanie z innej beczki: dlaczego stosujesz takie maleńkie litery na blogu? Tego ostatniego zdania to już prawie w ogóle nie da się odczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. też chcę zrobić makowca w tym roku więc jak znajdę jakiś dobry przepis to się podzielę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Klikaj tutaj i paczaj na makowca. Zabójczo prosty, wykona go dziecko, można oszczędzić sobie kaszę do masy jako zagęstnik. Robiłem ponad półtora roku temu z połowy porcji, a on zrobił furorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z gryczanej najlepsze <3
    JA zawsze korzystałam z tego przepisu i nigdy się nie zawiodłam http://www.mojewypieki.com/przepis/makowiec-zawijany
    Te bliżej nieokreślone dźwięki brzmią ciekawie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do makowca, to trzeba się zgłaszać do mojej babci. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja robię z tego przepisu od zawsze http://chiliandsugar.blogspot.com/2012/12/swiateczna-strucla-makowa.html rozpływa się w ustach, przepyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ej też w tym roku chcę zabrać się za makowca :D
    a nakleśniki pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa gryczanych naleśników, Twoje wyglądają tak delikatnie *.*
    Co do makowca... to Ci nie pomogę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Naleśniki - im nigdy nie odmówię :D
    Ja robię w tym roku piernik staropolski i rozważam zrobienie makowca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba wszyscy zgraliśmy się z tym makowcem, bo też poszukuję przepisu na bezglutenowy :D
    a naleśniki pyszne, dodatek mąki gryczanej to strzal w dziesiątkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też w tym roku pierwszy raz piekę makowca, ale mam już upatrzonych parę przepisów, więc jak będziesz potrzebować, to pisz :)
    Muszę sobie w końcu zafundować naleśniki na śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. O, właśnie mnie przekonałaś i chyba też się za niego wezmę! :)
    A naleśniki najdelikatniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy ja się nauczę takie ładne robić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęście x4! Wyglądają bardzo smacznie ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. aż cztery wyszły? i wszystkie inne ;) lubię to ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tym roku chce zronic makowe ciasteczka :)))

    Ale pysznie wygladaja te nalesniki.

    powrotu normalnego glosu zycze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam w tym roku plan na zrobienie czegoś makowego :) Do tej pory to była działka tylko mojej babci, więc konkurencja duża :D
    Naleśniki musiały być przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)