wtorek, 30 grudnia 2014

Marchewkowo-korzenne placki z nutellą z awokado i ziarenkami Cynamonowy Raj, polane dodatkowo syropem z agawy. Do tego gorąca kawa. Czego chcieć więcej?



10g mąki orzechowej, 40g mąki gryczanej, ubite białko jaja, łyżka siemienia lnianego, 60g startej marchewki, pół łyżeczki proszku, 1/4 łyżeczki sody, łyżeczka przyprawy korzennej, 1/4 szklanki wody/mleka. Duża łyżka ziarenek Cynamonowy Raj do posypania placków(można dodać je do masy, będą wtedy fajnie chrupać).
Wszystkie składniki łączymy i smażymy na rozgrzanej patelni, na średnim ogniu z obu stron - pod przykryciem.
Nutella z awokado to zblendowane awokado z kakao i syropem z agawy.

Ostatnie śniadanie w tym roku. Tak, ostatnie, ponieważ już dzisiaj wyjeżdżam ze znajomymi na Sylwestra do Pragi. Dlatego na to ostatnie śniadanie wybrałam moje comfort food. Jestem miłośniczką placków i mimo, że ostatnio ciągnie mnie bardziej do miseczkowych śniadań, to dzisiejsze zdecydowanie musiało być plackowe. 
Życzę wszystkim SZAMPAŃSKIEJ ZABAWY! :)

18 komentarzy:

  1. dziękujemy i mamy nadzieję, że u każdego będzie to szampańska zabawa ;)
    Tobie również udanej zabawy i pomyślności w nadchodzącym nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dziś marchewkowe smażyłam, ale już nie śniadaniowo - to zdecydowanie jedne z moich ulubionych, szczególnie tak pulchne :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :* i udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodatki dobrałaś idealnie! Marchewkowe placki to jest to :)
    Tez życzę udanej zabawy! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej zabawy ! :D
    Niczego więcej tu nie potrzeba, bo jak widzę marchewkę z nutellą to dostaję ślinotoku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Placki wymiatają i zamiatają, ale... nie mogę marchewek ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie też życzymy udanej imprezki :D
    Placuszki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śniadanie idealne! Na pewno przepyszne te placuszki.
    Udanego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie jadłam takiej góry placków, muszę coś sobie usmażyć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. do takiego śniadania niczego więcej nie potrzeba <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie niczego więcej nie potrzeba!

    OdpowiedzUsuń
  11. NICZEGO nie potrzeba! ♥
    udanej zabawy kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanej zabawy! :)
    Czego chcieć więcej? Ciepłych kapci na nogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku, zazdroszczę tej Pragi! Udanej zabawy!
    A placki wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obłędne te Twoje placki! :D Aż mi ślinka pociekła, co w dzisiejszym stanie jest cudem :D Jak zabawa się udała? :) Uwielbiam klimat Pragi, piękne miasto! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Placki z marchewką uwielbiam :) Twoje wyglądają pysznie i tak puchato :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niedawno robiłam racuchy marchewkowe... strasznie mi smakują, Twój przepis chętnie wypróbuję ;) pierwszy raz zaglądam na twojego bloga, ale jest bardzo ciekawy i jeszcze nie raz wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)