piątek, 9 stycznia 2015

Bananowe kluski leniwe, podane z masłem orzechowym, kremem mleczno-kokosowym,ziarenkami Cynamonowy Raj, orzechami laskowymi, syropem z agawy.


Przepis - Inspiracja(małe modyfikacje wprowadziłam):
30g mąki gryczanej
10g mąki kokosowej
100g trwarogu
banan
jajko
łyżeczka mielonego siemienia lnianego
Wszystkie składniki blendujemy na gładką masę. Odstawiamy na noc do lodówki. Rano wyciągamy i nakładamy ciasto łyżką na gotującą się wodę. Gotujemy chwilę od czasu wypłynięcia i podajemy z ulubionymi dodatkami! :) Polecam, ponieważ te kluseczki są cudowne! 

20 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi jak dawno nie jadłam kluseczek. Ostatnio w blogosferze pojawia się ich tu mnóstwo. Muszę coś wykombinować! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak pysznie podane, z pysznymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam kluseczki! Twoje jak zwykle delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma nic lepszego jak kluseczki z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz kolejny zapisuję sobie "do zrobienie", bo w końcu przecież kiedyś muszę zrobić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo kluseczki, i jeszce tak pysznie się prezentują, chyba w najbliższym czasie się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stanowczo za rzadko robię kluski :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zrobić kluski w ten weekend! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Samo zdrowie na talerzu, coś idealnego dla mnie. Leniwe bardzo przypominają dzieciństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że jeszcze nigdy nie jadłam klusek leniwych na śniadanie. Chyba w najbliższym czasie to zmienię, bo twoja miseczka prezentuje się świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Leniwych bananowych jeszcze nigdy nie jadłyśmy :D Polane czekoladą też smakowałyby świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wreszcie zrobić te kluski, bo już od dłuższego czasu mnie kuszą c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne i apetyczne połączenie, pycha. :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Pycha! Uwielbiam kluchy!

    PS. Chciałabym Serdecznie zaprosić do wzięcia udziału w moim czekoladowym konkursie! Więcej szczególów na moim blogu !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super, nieco odbiegają od klasycznych, ale właśnie to dodaje im uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają bardzo smakowicie :) W wersji z bananem nigdy nie jadłam, ale parząc na składniki muszą smakować super ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bananowych leniwych jeszcze nie jadłam, porywam przepis :) Wyglądają pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiem, że to nie to samo, ale przez Twoje zdjęcie nabrałam ochoty na lane kluseczki z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)