piątek, 23 stycznia 2015

Dzisiaj przyszła pora na jedne z moich ulubionych ciastek; Tutku. Już po otwarciu jest wyczuwalny mocno orzechowo-kakaowy aromat, przypominający Nutellę. W środku z nadzieniem, które również ją przypomina. Słodziutkie, ale nie za słodkie (jak dla mnie), idealnie kruche!
Moje przywiezione z Albani, ale dostępne też w Turcji, Chorwacji - to właśnie tutaj jadłam je po raz pierwszy, po czym szukałam ich w Polsce. 
Jeżeli chodzi o Polskę to kiedyś były dostępne w Netto. Podobno są w Piotrze i Pawle, Almie. Trzeba szukać.





Mieliście okazję je jeść? Smakowały Wam? A może ktoś wie, gdzie je dostać? :) - Ja ostatnio widziałam je w Netto, ale opakowanie było TAKIE

12 komentarzy:

  1. Jak tak patrzymy to wyglądają jakby znajomo ale chyba ich nie jadłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydają się być cudowne, żałuję, że nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy ich nie widziałam, ale jeżeli tylko się na nie natkę na pewno spróbuję, bo wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam kiedyś w Almie i przyznam, ze tyłka nie urwały :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłam, ani nawet nie widziałam, ale wyglądają bardzo smakowicie i już sobie wyobrażam ten aromat po otwarciu opakowania :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy się z takimi nie spotkałam! W niedzielę będę w Netto to koniecznie ich poszukam, wyglądają mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś je widziałam i stawiałabym na to, że w Empiku. Nie miałam okazji za to jeść.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, nie jadłam , zapowiadają się fenomenalnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy ich nie jadłam, choć czasem widuję je w Netto.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)