piątek, 30 stycznia 2015

Piernikowe* tosty francuskie. Podane z cynamonowym** twarożkiem i bananem oraz syropem z agawy.
*z przyprawą do piernika
** twaróg wymieszany z ziarenkami Cynamonowy Raj oraz syropem z agawy.

Wykorzystałam fakt, że w domu był pełnoziarnisty chleb tostowy. Wieki go nie jadłam, a okazało się, że do takich tostów jest idealny. Może nie jest to najlepszy wybór, ale raz na jakiś czas - dlaczego nie? :)
Jajko rozkłóciłam z 2 łyżkami mleka, syropem z agawy i przyprawą do piernika(na oko), namoczyłam w tym chleb i smażyłam na lekko przetartej olejem kokosowym patelni, z obu stron. Podałam z twarożkiem, bananem i syropem. 
A wczoraj upiekłam ciasto Bounty - robię wszystko, co nie jest związane z nauką na egzaminy..

20 komentarzy:

  1. Od pewnego czasu kusi mnie podobne połączenie, ale boję się przesłodzenia - nie do końca lubię banany. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mniam smacznie *.* i Te banany Rewelacja *.*smacznie tu u Ciebie zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie jadłam takich tostów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też wiecznie nie po drodze z nauką ;)
    Wszystko co pierniczkowe brzmi pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne połączenie :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie najlepszy wybór? Świetny wybór i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hah, skad ja znam to: piec zamaist się uczyć :D
    a tosty genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. tosty francuskie są fenomenalne, przypomniałaś mi od jak dawna ich nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. takie tosty -niebo w gębie, a i ciasto bym chętnie zobaczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają cudownie, chętnie bym takie zjadła :)
    I naszło mnie na Bounty jak przeczytałam notkę, więc dodam chociaż kokos do jaglanki na kolację :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tosty francuskie, a tak dawno ich nie jadłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czegokolwiek by się nie jadło to banany zawsze do tego pasują idealnie :D Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypomniałaś mi o istnieniu tego cuda! Już mam na tosty francuskie genialny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, też niestety często wymawiam się od nauki pieczeniem;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepyszne wykorzystanie chleba! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super te grzanki :)
    A przed egzaminami też zawsze robię wszystko, byle się nie uczyć. Tydzień temu dla przykładu zrobiłam przemeblowanie :D

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)