środa, 21 stycznia 2015

Placek otrębowo-serowy z migdałowym* twarożkiem grani, syropem z agawy i pralinką z Milki.
*grani wymieszany z dwoma łyżkami ziarenek Migdałowy Przylądek od Ziarenkowo

Przepis:
jajko, 3 łyżki otrębów(u mnie pszenne), łyżka/dwie mleka ryżowego, 2 łyżki twarożku grani
Wszystkie składniki mieszamy, zostawiamy na 10 minut, po czym smażymy na średnim ogniu, z obu stron pod przykryciem. Na wierzch dajemy resztę serka grani wymieszanego z łyżeczką syropu z agawy i dwoma łyżkami Ziarenek. Smacznego! :)

14 komentarzy:

  1. ALe uroczo wygląda za sprawą tego serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo miałam napisać :) słodko i pysznie!

      Usuń
  2. nabrałam ogromnej ochoty na taki omelt *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam my też lubimy takie bardziej spieczone placuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jeej, jak super się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre te pralinki Milki? Ciągle je widuję na Instagramie pod hasztagiem Milka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie bardzo dobre, orzechowe :)

      Usuń
    2. I według mnie również ) Idealne dopełnienie dla takiego cudnego placka! :)

      Usuń
  6. Ta pralinka wygląda niczym przysłowiowa wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładnie wygląda ta czekoladka na wierzchu!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zwięczenie na wierzchu. ^ ^ Kiedyś bardzo lubiłam te pralinki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda cudnie ;) A pralinki z Milki uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ta pralinka jest zwieńczeniem całości. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)