czwartek, 5 lutego 2015

Dziękuję za wszystkie porady dotyczące polenty! :) Wczoraj ugotowałam kaszkę, a dzisiaj usmażyłam ją na maśle i podałam z czekoladowo-orzechowym serkiem Delikate(jakaś biedronkowa nowość), kiwi, syropem z agawy i ziarenkami Migdałowy Przylądek.
Do najfotegniczniejszych to ta polenta nie należy. Niestety to, co się tak cudownie przyrumieniło na patelni - na niej też w większości zostało. Ale zdrapałam i zjadłam - świetnie smakuje. Jak płatki kukurydziane :D
Przepis: ugotwałam 45 gramów w szklance mleka ryżowego. Przełożyłam do pojemniczka, włożyłam do lodówki a rano usmażyłam na maśle i podałam z dodatkami! :)

22 komentarze:

  1. Musi smakować oryginalnie :D Nigdy nie próbowałyśmy tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polenta z kiwi to najbardziej optymistyczne zestawienie kolorów jakie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam polentę z patelni! No i jaka niefotogeniczna? Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie taką polentę zrobić! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. wypróbuję ją w takiej wersji! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też muszę zabrać się za polentę, kusisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, lubi się przylepiać :)) ale zeskrobana niemniej pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham polentę z patelni całym serduchem i wg. mnie jest baardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie jadłam, ale na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i jak ten serek z biedronki? warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomina trochę zwykły, kakaowy serek homogenizowany. Może trochę jak budyń. Szczerze, to nie wiem, czy skuszę się na niego ponownie. Brak mi jakiegokolwiek wyraźnego smaku w tymże serku.

      Usuń
  11. co Ty opowiadasz, Twoja polenta wyszła dziś bardzo fotogenicznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smak musiał być bardzo ciekawy, bo i przepis taki jest ;) Nigdy czegoś podobnego nie jadłam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Co by Ci tu napisać... odniosę się do serka Delikate, którego zdecydowanie powinnaś spróbować w wersji z łososiem. Palce lizać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szlag... No to Almette z dojrzewającymi pomidorami :D

      Usuń
  14. Wygląda smakowicie. Znów muszę zwrócić uwagę na ten przyjemny dla oka kolor. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda genialnie, co Ty gadasz, że nie fotogeniczna? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem twoja polenta jest bardzo fotogeniczna;)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)