poniedziałek, 2 lutego 2015

Jabłkowo-kokosowe placki twarogowe podane z kokosowym* twarożkiem, ziarenkami cynamonowy raj, syropem z agawy, jagodami goji, jabłkiem, masłem orzechowym.
*ogóło 40/50g twarogu wymieszałam z czubatą łyżeczką kremu kokosowego z Lidla i syropem z agawy :)


Przepis:
jajko
50 gramów twarogu
łyżeczka syropu z agway
jabłko
łyżka mąki żytniej
łyżka mąki kokosowej
1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
ew. jogurt/mleko do odpowiedniej konsystencji
Białko ubijamy na sztywno. Żółtko mieszamy z twarogiem, słodzidłem, proszkiem do pieczenia. Dodajemy mąki, łyżkę jogurtu naturalnego. Następnie dodajemy ubitą pianę i połowę jabłka startego na grubych oczkach. Placki smażymy na rozgrzanej, natłuszczonej patelni, na średnim ogniu pod przykryciem(tylko pierwsza strona, druga już bez przykrycia).
Resztę jabłka kroimy w plasterki i przekładamy nim placki po usmażeniu.

23 komentarze:

  1. Kokos kroluje w ten poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie w lidlu jest ten krem? Nigdy go znaleźć nie mogę! A taki Twarożek to bym zrobiła! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! muszę sobie usmażyć jakiś placków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ledwo włączyłam Twoją stronę i już mi rzuciło: "kokos" w opisie śniadania. Chce je! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spróbować twarogowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham WSZYSTKO co z twarogiem !<3
    MNIAM :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach placki :) Jakie one są smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oho ! kokos widzę <3 :D a i twarogowych jeszcze nie robiłam ! zapisuje do listy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę wypróbować syrop z agawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kokosowy twarożek musiał smakować cudownie, a ta placki wyglądają przepysznie i tak pewnie smakują, patrząc na składniki ;) Bardzo podoba mi się sposób w jaki je udekorowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ciekawe te Twoje placki :) Muszę spróbować, bo wyglądają baaardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dłuższego czasu marzą mi się placuszki twarogowe. :]

    OdpowiedzUsuń
  13. przepysznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedyne co przychodzi mi teraz do głowy to... mniam, mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba jutro zrobię placki ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech ktoś mi wreszcie takie zrobi ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. prezentują się zniewalająco, coś wspaniałego!
    w kwestii masła orzechowego - kończę słoiczek firmy SANTE ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam masło orzechowe i już wiem jak je wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie świetne! Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbowane i muszę przyznać, że są genialne!

      Usuń
  20. przesłodko wyglądają :)
    http://nataszabreakfast.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)