piątek, 6 lutego 2015

Płatki ryżowe na mleku ryżowym z bananem, masłem orzechowym.

Dorzuciłam też smarties, bo tak monotonnie było:
 Ostatnio próbowałam się przekonać do brukselki - moja zmora z dzieciństwa. I chyba na tym zakończę swoją przygodę z tymże warzywem. Naprawdę, to jedyne warzywo jakie przychodzi mi do głowy, które mi nie smakuje. Dałam radę ją przełknąć, ale tylko wówczas, gdy była mocno wytarzana w keczupie :D 
I w końcu po egzaminach! Teraz będę u Was częstszym gościem i wszystko ponadrabiam :)

14 komentarzy:

  1. Delikatne, przepyszne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze kropla czekolady na górze by się przydała :D
    Uwielbiamy brukselki ale wierzymy, że komuś mogą nie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak, brukselka to i dla mnie nie lada wyzwanie...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to bym z ketchupem niechętnie ją zjadła, ale samą z przyprawami -uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie przepadam za brukselką ;)
    ale śniadanie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. brukselka to też moja zmora, chociaż z ketchupem to wszystko zjem :D
    banan i masełko mniaam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widok ostatniego zdjęcia sprawił, że aż się szerzej uśmiechnęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie znoszę burka i nigdy moje zdanie co dno niego się nie zmieni ;p po prostu go nie mogę, w niczym, ani z niczym ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Śniadanie wygląda super, ale zamiast smarties posypałabym chyba wszystko gorzką czekoladą :P
    A brukselki uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. smarties dodalo kolorków :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Banan i masło orzechowe to połączenie, które chyba nigdy mi się nie znudzi :3
    Ja się przekonałam do brukselki dopiero niedawno i teraz bardzo mi smakuje :D Kiedyś to była moja zmora, szczególnie taka stołówkowa, rozgotowana :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Komfortowo i pysznie :)
    możesz odetchnąć z ulgą ;) chciałabym powiedzieć to samo...

    OdpowiedzUsuń
  13. JAK MOŻNA NIE LUBIĆ BRUKSELKI?! :O Brukselka jest taka dobra! Szczególnie z masłem orzechowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat za płatkami ryżowymi nie przepadam. Mimo to wyglądają smacznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)