środa, 25 marca 2015

Cynamonowo-orzechowe* placki twarogowe. Zjedzone z nutellą, masłem orzechowym, masłem z nerkowców, masłem migdałowym i kremem Lotus - każdy z czymś innym :) Dodatkowo truskawki i kawa z mlekiem sojowym.
*z mąką orzechową

Powyższe są z: masłem z nerkowców i orzechowym.

100 gramów twarogu
jajko
cynamon
łyżka czubata mąki żytniej
łyżka płaska mąki orzechowej
słodzidło
łyżka otrębów żytnich
2 łyżeczki płatków lnianych
0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
Wszystkie składniki łączymy i smażymy na dobrze rozgrzanej patelni(później zmniejszając ogień) z obu stron, Pierwsza pod przykryciem. Podajemy z ulubionymi dodatkami! :)


22 komentarze:

  1. Każdy z czymś innym-tak jak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak różnorodnie, tak smacznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie spotkałam się jeszcze z mąką orzechową, ale przypuszczam, że jest świetna : ) tak samo jak te placuszki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też zawsze każdy placek musi być posmarowanych czymś innym :)
    smaki idelanie dobrane! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, wyglądają cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają przepysznie z tymi truskawkami, aż mi zapachniało latem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie połączenie i sposób podania wyglądają mega smakowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mąka orzechowa?! Pierwszy raz się z tym spotykam! To musiało być przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę takie zrobić, są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ogrom idealnych dodatków! Nie chcesz mnie może jutro na śniadaniu hehe? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jejkuuuu *.* kradnę placki, mąkę orzechową i te wszystkie kremy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pysznie wyglądają z tymi truskawkami!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wreszcie ten obleśny kozi ser zniknął z początku strony i mogłam bez odrazy przeczytać wpis :P

    OdpowiedzUsuń
  14. takie śniadanie z pewnością postawiłoby mnie na nogi!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też każdy placuszek jadłybyśmy z czymś innym :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne placuszki. Mam pytanie jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  17. Pychotka, wprosilibyśmy się na takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno tak szybko nie wcisnęłam "obserwuj", haha. Przepis brzmi smakowicie! Ląduje na liście "do zrobienia" :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)