niedziela, 1 marca 2015

Dzisiaj na śniadanie, domowa, pieczona wieczorem - chałka. Z twarożkiem grani i cynamonem oraz z masłem orzechowym. A do tego rogalik z nutellą i powidłami, kawa z mlekiem migdałowo-ryżowym.

Chałkę, jak i rogaliki i drożdżówki z makiem robiłam z przepisu navynut. Przepis jest genialny, także zachęcam wszystkich do zrobienia własnej, domowej chałki!:) Ja posypałam swoją tylko sezamem, zamiast kruszonką. Szczerze, to chałki nie jadłam ładnych parę lat, ale teraz postanowiłam robić ją częściej :)

24 komentarze:

  1. Nie mogę się napatrzeć na rogalika! On wygląda fantastycznie, lepiej niż kupny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniadanko przyrządzone od podstaw przez siebie jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzziałam chałkę już na insta i już od wczoraj mam na nia ochotę :D
    w sumie ja też daawno jej nie jadłam, muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. navynut zawsze stworzy coś dobrego : ) świetnie połączyłaś te smaki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cuudowne, takie śniadania mi się marzą *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Rogalik jak malowany *-* A chałka z twarożkiem i masłem orzechowym - tylko zajadać <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Domowe wypieki, najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Porywam tego rogala z nutella *.*!

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie mi uświadomiłaś, że także nie wiem, kiedy ostatnio jadłam chałkę.. a przecież przepyszna jest. Chociaż z moimi "zdolnościami" kulinarnymi to raczej wątpię, żeby to wyszło coś w ogóle do chałki zbliżonego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam chałkę, a Twoje śniadanie jest niezwykle apetyczne! No i masz prześliczny talerzyk :) Zdradzisz, gdzie go upolowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poproszę tego rogalika! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam chałkę, ale nigdy nie jadłam domowej.
    Tak samo uwielbiam miękkie rogaliki, a Twój wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostało coś trochę tej chałki lub rogalik jakiś? *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Aa ten rogalik do mnie krzyczy ' zjedz mnie', chyba następnym razem będziesz musiała zrobić podwójną porcję! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja dawno nie jadłam chałki i tak bardzo Ci zazdroszczę :) Wygląda cudownie, a zwłaszcza z tymi dodatkami musiała smakować cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudownie wyszedł Ci rogalik! i chałka też niczego sobie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że mój przepis nie zawiódł :) Ja zawsze robię z niego chałkę-giganta, ale świetny pomysł miałaś z tymi rogalikami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całe śniadanie wygląda super. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten rogalik jest taki idealny wręcz :P pyszne śniadanie miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. najwspanialsze słodkie śniadanie *.*
    zapraszam: http://iluminatium-mundi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam chałkę, a tę domową jeszcze bardziej! Pycha propozycja na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. no patrz! a u mnie dziś zagościł croissant!

    OdpowiedzUsuń
  23. I w ten sposób podbiłaś moje serce tym śniadaniem ♥ Idealne, klasyczne i najpyszniejsze na świecie *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Pełna profeska Ci wyszła :-)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)