wtorek, 10 marca 2015

Najlepsze placki jakie ostatnio jadłam! Kokosowe* placuszki z kremem kokosowym i nutellą, morwą białą i kawa z mlekiem migdałowym.
*Z mąki kokosowej.

Przepis wzięłam od Nesja89, ale wprowadziłam swoje małe modyfikacje:
3 łyżki mąki
łyżeczka syropu z agawy
pół łyżeczki proszku do pieczenia
łyżka serka grani
jajko
Wszystkie składniki mieszamy razem - wyjdzie nam bardziej gęsta masa, na około 4 placki. Smażymy pod przykryciem z obu stron, na niewielkim ogniu. 

Pogoda ostatnio cudownie nas rozpieszcza! Za 11 dni pierwszy dzień wiosny, a z nim, miejmy nadzieję, coraz wyższe temperatury, mnóstwo słońca i później to już tylko czekać na w końcu dobre warzywa i owoce! :) 

22 komentarze:

  1. Jaka pychota! Bardzo chętnie bym takie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam je na insta-zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co jest z kokosem dla mnie jest najlepsze ♥ Tak więc zakochałam się *.*

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się zaopatrzyć w tą mąkę kokosową! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj mam złe doświadczenia z plackami z mąki kokosowej :D
    ale Twoje wyglądają idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne placki i cudowne dodatki! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego ja się tak krzywdzę i tu wchodzę? Dodajesz same pyszności, a ja jestem zbyt leniwa i muszę obgryzać place, wyobrażając sobie, że to te placki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te Twoje placuszki *-*
    Zapraszam: http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego nigdzie nie mogę dorwać mąki kokosowej ? ;< a jestem kokosowym maniakiem !
    btw. śliczny talerzyk ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie puchatki te placuszki! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale się dziś zgrałyśy, u mnie też kokos i nutella :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macie świetny gust dziewczyny po prostu :D
      A wiosna astronomiczna to sie podobno już 1 marca rozpoczęła :P

      Usuń
  12. ale się dziś zgrałyśy, u mnie też kokos i nutella :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kokosowe placki, a Twoje wyglądają cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje placuszki wyglądają tak zachwycająco,że z chęcią bym się wymieniła śniadaniami - u mnie dziś omlet. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam w planach zakup jakiejś mąki, być może właśnie kokosowej. Twoje placki stanowczo mnie do tego skłaniają. :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie próbowałam niczego z mąki kokosowej, to musi być boskie.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)