niedziela, 15 marca 2015

Owsianka o smaku truskawkowo-bananowym na mleku migdałowym, z płatkami lnianymi, pestkami dyni, śliwkami i masłem orzechowym.


Wybór padł na owsiankę z saszetki - quaker oats. Obudziłam się późno, głodna, nie namoczyłam płatków na noc, przez co nie chciało mi się stać na garnkiem. Nie miałam ochoty na pieczywo, także sięgnęłam po proste i szybkie rozwiązanie. Owsianka powstała w 2 minuty i nie żąłuję. Słodka, gęsta, a suszone truskawki w niej są bardzo smaczne i w sporych ilościach! :)

Czy któraś z Was zmaga/zmagałała się z szaleńczo wypadającymi włosami? Macie może jakieś rady jak je wzmocnić, powstrzymać ich wypadanie..?

23 komentarze:

  1. Ale estetyka zachowana w tej miseczce :)
    Wiesz, mnie też ostatnimi czasy włosy na potęgę z głowy lecą... chętnie dowiem się, co zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale dawno nie jadłam śliwek ! ;<
    na wypadające włosy polecam herbatę z pokrzywy, naprawdę działa ! :) sama pije jedną dziennie i włosy są w lepszej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wypaśna! Nie ma to jak dodatek masła orzechowego ;)
    Mnie też strasznie wypadają włosy, nie mam połowy tego co miała kiedyś...mówią mi, że to od niejedzenia mięsa, ale ja jakoś w to nie wierzę i sama nie wiem co mam robić...

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, też miałam ten problem. Wypadały garściami... Polecam szampon i tabletki Vitapil - dopiero to mi pomogło. Stosowałam też maseczki - żółtko + nafta kosmetyczna. Za ładnie nie pachniało, ale włosy też się wzmacniały. Do tego też do picia herbata z dziurawca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też azumi się jakąś porada w tym temacie przydała... ;)
    Jak smacznie, to czemu nie skorzystać z gotowca :) tym bardziej w takich smakach.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.uk4you.pl/quaker-heaps-of-fruit-banana-and-strawberry-8szt.html

    takie to płatki ?
    z tego co piszesz to smaczne- co rzadko się zdarza w takich produktach :) mówisz , że warto :D

    na włosy polecam spoyżwać len mielony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na włosy polecam dużo orzechów, nasion, naprawdę DUZO tluszczow (np. Olejow zimnotloczonych, ja do wszysykiego leję i efekt cudowny)
    A jak nie, to moja siostra bierze vitapil. Pomaga ;)
    A co do masła , to z m&s jest zdecydowanie najlepsze. Orzechów chyba 90procent, trochę oleju i cukru, soli. Polecam! ;) lidlowskie się chowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam świeże śliwki, ale muszą być jeszcze przed granicą dojrzałości (taki ze mnie pedofil), twarde, lekko kwaśne, soczyste,zielonkawe przy pestce.

    OdpowiedzUsuń
  9. mi wypadały garściami! Najlepiej wzmocnić odpowiednią dietą i pamiętaj, że jeśli masz niedowagę, to innego sposobu nie ma jak tylko zdrowo przytyć, a jeśli wagę masz okej, to zapytaj w aptece o tabletki, to już ostateczność, ale bardzo pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szybko, a mimo to tak apetyczne. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  11. ach, ale mi na śliwki zrobiłaś ochoty!

    OdpowiedzUsuń
  12. jadłam keidyś tabletki skrzypovita na zmocniene i powiem Ci, że bardzo mi pomogly :)
    co do owsianki, ochotę na owsiankę mi zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Awokado podobno dobre jest na włosy ;)
    Miseczka pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Szampon z pharmaceris pomaga mi zawsze z każdym 'włosiastym' problemem, więc mogę ci go polecić.
    Owsianka bajeczna, wszyscy dziś kuszą tymi truskawkami!

    http://poranny-talerz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śniadanie zawiera świetne dodatki i wygląda przepysznie ;)
    A co do włosów, to mi chyba pomógł krzem zawarty w kaszy jaglanej... Nie wiem tego na 100%, ale wydaje mi się, że odkąd zaczęłam ją jeść włosy wypadają mi znacznie mniej, a ostatnio to prawie wcale...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nabrałam ochoty na śliwki!:)
    Na włosy polecam picie drożdży- straszna ochyda, ale pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  17. K oziradka mi pomaga; ). Owsianka super; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zdrowe sniadanie, z pewnością bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż wstyd przyznać, ale nigdy nie jadłam owsianki :)
    Pozdrawiam, fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Szampon Pharmaceris do włosów wypadających i dowolna odżywka bez spłukiwania z Biovax. Najważniejsze by nie podrażnić skóry głowy, która zapewne jest nadwrażliwa i bolesna. Z tabletek polecam tylko i wyłącznie Revalid (brać do momentu powrotu do normy i potem jeszcze 3 miesiące). Suszyć suszarką (zostawianie mokrych uwrażliwia skórę głowy), być bardzo delikatnym, dotykać jak najmniej, użyć kremu/olejku na końcówki. Dwa razy w tygodniu olejowanie skóry głowy. U mnie najbardziej pomógł olej Khadi nakładany w sobotę i niedzielę co rano na ok. 2 godziny, następnie zmywany tym samym powyższym szamponem. Z jedzenia- tony owoców i tłuszczów. Orzechy włoskie, siemię lniane, słonecznik... Dużo warzyw i kasze (jaglana i gryczana). Przeżyłam półroczną gehennę z pięcioma włosami na krzyż, teraz mam włosy tak grube i lśniące, że kobieta z Pantene by się nie powstydziła. Rozumiem Cię absolutnie. Ponad pół roku depresji przez te włosy (przy wychodzeniu z anoreksji), ale teraz, kiedy minął od tego czasu już prawie rok- włosy to moja duma :) trzymam kciuki :))

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)