piątek, 20 marca 2015

Pełnoziarnisty, kakaowy chlebek bananowy nadziany twarożkiem grani.

Zjedzony z masłem orzechowym i nutellą - czyli coś, co do banana pasue najlepiej! :)

PRZEPIS - zamieniłam tylko cukier na syrop z agawy, serek wiejski na twarożek grani, a wiórki kokosowe na mąkę kokosową. I drugi chlebek był dla mamy nadziany nutellą, kremem kokosowym, z kostką kokosową i żurawiną.

Dziękuję za rady odnośnie wzmocnienia włosów. Postanowiłam spróbować z tabletkami Vitapil albo Silica i dzisiaj lecę do apteki. Maseczki z żółtka, olejów kokosowych, lnianych, oleju arganowego czy ostatnio nawet z samego lnu - przetestowane. Najlepiej na moje włosy działa chyba olej kokosowy. Poza tym orzechy jem codziennie, a masło orzechowe dodatkowo to już w ogóle na potęgę! :) 

24 komentarze:

  1. U mnie dziś tez kakaowooo<3 pychotka! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dziś tez kakaowooo<3 pychotka! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. chlebek bananowy mogłabym jeść codziennie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprócz tego, że ogólnie orzechy, to bardziej jeszcze polecę odpowiedni stosunek Omegi-3 do 6, czyli len wymiata. Świeżo mielony ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny chlebek i do tego pysznie nadziany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z nutellą i masłem orzechowym?! no obłędnie smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dość, że to mój ulubiony wypiek to jeszcze tak smacznie nadziany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci piękny wyszedł, mój taki nieudany był :P
    Olej kokosowy-piąteczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda przepysznie, znacznie lepiej niż kupne drożdżówki i tego typu produkty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pychota, chętnie wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te nadzienie mi się tak podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz, że jeszcze nie nadziewałam chlebka bananowego? Moja strata :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesłodko wygląda, zakochałam się:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy chlebek bananowy to cud, miód i orzeszki :D

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda świetnie, trochę jak Lubisie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam nadziewać chlebki bananowe! Najlepszy jest ma masłem orzechowym <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Co tu dużo pisać?Jak zwykle piękny :) Zjadłabym, popijając ciepłym, spienionym na szczycie mlekiem (wcześniej zjadłszy kożuch).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kawą tak! Ale z mlekiem, krowim, a do tego jeszcze takim z kożuchem, o zgrozo! Nigdy :D

      Usuń
  18. Piękny chlebek!
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy go nie jadłam :) Pięknie wygląda :)
    Pozdrawiam, fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)