niedziela, 26 kwietnia 2015

Cynamona-otrębowa 'kanapka' z masłem orzechowym i nutellą w śordku, jogurtem naturalnym, goji i rodzynkami na wierzchu. 


Przepis:  jajko, 3 łyżki dowolnych otrębów (u mnie orkiszowe i owsiane), łyżka jogurtu naturalnego, pół łyżeczki siemienia lnianego, cynamon i ew. słodzidło np, łyżeczka miodu, jak ktoś woli słodko.
Jajko roztrzepujemy, dodajemy jogurt, otręby, cynamon, siemię lniane. Wszystko mieszamy, zostawiamy na kilka minut i wylewamy na rozgrzaną patelnię. Smażymy z obu stron pod przykryciem na średnim ogniu. Podajemy wedle uznania :)

Podobne otrębowe śniadania:

      

16 komentarzy:

  1. Otręby, nutella, masło orzechowe i jogurt? Ile dobroci z samego rana, zazdroszczę niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kanapka to spełnienie wszystkich moich dzisiejszych marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny pomysł! Taką kanapkę jeść to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej dobroci na talerzu już nie mogło się znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się z prośbą o przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do wypróbowania! Taka kanapka to świetny pomysł, wow *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna, lekka kanapka z najlepszymi dodatkami! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł ! :D plus za kreatywność ! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna!:D Zapisuję do zrobienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na zdrowy deser ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musisz mnie kusić takimi pysznościami od rana? Jestem jeszcze bez śniadania. Jeju jak ja uwielbiam nutellę ( która jest tu w środku), a jeszcze ten cynamonowy smak. Połączenie idealne. Takie kanapki mogę jeść codziennie i nigdy mi się nie znudzą. Zapraszam w wolnej chwili do mnie, dziś na słodkie tiramisu. Pozdrawiam cieplutko. Megly. (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te Twoje otrębowe śniadania! *.*

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)