piątek, 24 kwietnia 2015

Jakiś czas temu w jednym z moich śniadań pojawiły się płatki arachidowe, które wzbudziły niemałe zainteresowanie. Obiecałam, że wstawię zdjęcia oraz recenzję. Niestety, ale dopiero teraz jestem w stanie przybliżyć Wam ten produkt.


Jak widzicie, płatki arachidowe do złudzenia przypominają te migdałowe. Po otwarciu paczki ich zapach nie należy do jakoś bardzo wyrazistych. Tak samo jak ich smak na 'surowo'. Smakują trochę jak taki słonecznik, który jako dziecko często jadłam - prosto z łodygi, zerwany w ogrodzie. Przy prażeniu natomiast czuć ich delikatny, fistaszkowy aromat. Ceny nie pamiętam, ale była ona bodajże w granicach 3 złotych. A sklep, w jakim dostałam te płatki to Lewiatan/Łasuch. 

Jutro zjawię się ze śniadaniem. Niestety ostatnio zepsuł mi się laptop i musiałam oddać go do serwisu.

17 komentarzy:

  1. Wyglądają faktycznie jak migdały, to może być świetny dodatek do wielu dań, już mam kilka pomysłów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne! Rzeczywiście można pomylić je z płatkami migdałów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszą smakować genialnie, poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze go poszukać bo wydaje się genialny

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to urocze! :D Uwielbiam płatki migdałów i orzeszki arachidowe, więc taka forma w sumie by mi pasowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście jak migdałowe wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie są identyczne jak migdałowe :) Na pewno kupię przy okazji wizyty w Lewiatanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę zdjęcie myślę ''płatki migdałowe'', a tu proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też myślałam, że migdałowe, które lubię, ale coś czuję, że te lubiłabym równie mocno :) I tylko 3 zł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Płatków migdałowych chyba wieki nie jadłam, bo zawsze sięgam w sklepie po migdały, ale takie arachidowe płatki do koszyka chętnie bym wpakowała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki prosty pomysł na kolejny fajny orzeszkowy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiem, że gdyby taka paczuszka wpadłaby mi do rąk, zjadłabym całą na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te orzechy, więc płatkami bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Za 3 zł opłaca się wziąć paczuszkę, chociażby do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super! Cena też przyzwoita, chętnie bym je kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jarają mnie te płatki :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)