piątek, 10 kwietnia 2015

Orkiszanka na mleku ryżowym z płatkami lnianymi, płatkami owsianymi. Gotowana ze śliwką, podana również ze śliwką, powidłami śliwkowymi i prażonymi orzeszkami ziemnymi oraz płatkami arachidowymi. 


Pierwszy raz miałam styczność z tymi płatkami. Podczas gotowania skusiłam się jednak, aby dodać do nich płatki owsiane, płatki lniane i otręby żytnie. Wszystko się świetnie zgrało, konsystencja wyszła genialna, a same płatki orkiszowe pięknie pachną podczas gotowania. No i płatki arachidowe to mój nowy ulubieniec! :)


28 komentarzy:

  1. Płatki arachidowe brzmią ciekawie, navpewno by mi zasmakowały. Tak jak cały ten śliwkowy zawrót głowy ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować te płatki, zachęcają! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. płatki arachidowe- brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płatki arachidowe? gdzie nabyłaś? :D
    podwójnie arachidowa, podwójnie śliwkowa, potrójnie płatkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym spróbowała płatków arachidowych ;)
    A śniadania ze śliwką są najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. i do tego ta śliwencja, połączenie smaków idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna, i jakie zdrowe składniki, zjadłabym taką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie śliwkowe śniadanko bym baardzo chętnie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. płatki arachidowe ? wooow pierwsze słysze, gdzie kupiłaś? dasz jakiś namiar na nie ? proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sieć sklepów Lewiatan :)

      Usuń
    2. a dałabys jakis link z foto opakowania? da rade?

      Usuń
  10. Co to takiego te płatki arachidowe?:D Brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda pysznie.

    Płatki arachidowe? Nigdy się z takimi nie spotkałam. Gdzie je kupiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super danie. Sama często takie przygotowuje :) tylko ja zamiast orkiszanki lubię życiankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płatki arachidowe i to jeszcze w Lewiatanie? Podwójny szok xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Płatki arachidowe brzmią magicznie !! Zresztą całe śniadanie tak wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jadłam arachidowych. Gdzie je dostałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Płatki pyszne! Tymi arachidowymi to mnie zaciekawiłaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Płatki arachidowe? Pierwsze słyszę! Może napisałabyś o nich recenzję? *pięknie prosi* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o recenzja TAK TAK ! proszę! dołączam się do prośby Natalie!

      Usuń
    2. Postaram się na dniach coś skrobnąć i dodać zdjęcie :)

      Usuń
  18. Mmmm, wygląda przepysznie, śniadanie w stu procentach w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyruszam na poszukiwanie płatków arachidowych! ;)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)