piątek, 17 kwietnia 2015

Płatki jaglane na mleku sojowym z płatkami lnianymi, gruszką, suszoną morwą białą, pestkami dyni, jagodami goji i tahini. Kawa z sojowym i cynamonem.



Wybaczcie mi proszę tę nieobecność. W najbliższym czasie może tak być, bo mam parę obowiązków związanych ze studiami, plus pogoda sprzyja wieczornym wypadom ze znajomymi. Nawet śniadania bywają iście kanapkowe, bo tak mi najwygodniej. 

Zauważyliście, że ostatnio w sklepach pojawia się coraz więcej fajnych produktów? Mleko w Lidlu, fajne produkty w Biedronce :) Szkoda, że to tylko takie tymczasowe, tematyczne akcje. 

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam mleko sojowe i też dodaje je zarówno do kawy jak i do wszelkich owsianek. Twoja miseczka jak zwykle wygląda bardzo apetyczne, zdrowo i kolorowo. Muszę sama zrobić śniadanie bo zrobiłam się głodna! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kompozycja! Tęskno mi za morwą białą. Chyba nie ma co szczędzić i pora ją kupić. :)
    Mleko sojowe w Biedronce jest w stałej ofercie, a myślę, że inne fajne produkty też wkrótce zakotwiczą na sklepowych półkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To od alpro jest w stałej ofercie? Bo jeżeli chodzi o te zwykłe biedronkowe to wiem, ale ono coś mi nie podchodzi.

      Usuń
  3. Ostatnio w Biedrze takie fajne rzeczy były, ale się zmyły :<
    Śliczna miseczka i zawartość bardzo pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoje zdjęcia i śniadania! mogłabym patrzeć godzinami, nie mówiąc o zjedzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie to jest najsmutniejsze. Przyszła moda, więc produkty są, moda zniknie i ich nie będzie :c
    Uwielbiam twoje miseczkowe śniadania, są pełne cudownych dodatków ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam się cieszę, że się pojawiają takie produkty w sklepach chociaż na jakiś czas. Lepszy rydz niż nic. ;)
    Twoje miseczkowe śniadania są przecudowne. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale się zgrałyśmy z tymi płatkami!
    W ogóle tyle teraz promocji na te produkty, że aż nie wiem za co się załpać! Nawet w moim osiedlowym! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam jak dekorujesz te miseczkowe śniadanka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale delikatnie i pysznie wyglądają te płatki, aż chce się jeść:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te produkty to świetny chwyt marketingowy, bo zbliżają się wakacje i ludzie mają wielkie BUM na zdrowe odżywianie, sport, co by jakoś wyglądać :D a później... cisza... :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie, szkoda, że to tylko tematyczne akcje- mogliby wprowadzić na stałe, jestem pewna, że popyt byłby duży:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wpaść w takim razie do Biedry, dawno nie byłam ;p
    Takie śniadania zawsze na tak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie masz za co przepraszać! Każdy ma swoje obowiązki i stara się, żeby było jak najwygodniej :)
    A co do mleka sojowego. To kupiłam do z Biedry, ale jakoś średnio się polubiliśmy...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jadłam tych płatków jeszcze, a zapowiadają się pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jutro zrobię coś podobnego na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybaczam, skoro powracasz z tak cudowną miseczką :) Każdy ma swoje obowiązki! Blog nie zając, nie ucieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię płatki jaglane, a Twoje śniadanie jak zwykle wygląda bardzo smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak pięknie i smacznie komponujesz te miseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zjadłabym. Wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)