środa, 1 kwietnia 2015

Pyszna, gęsta, poczwórnie kokosowa owsianka! Muszę przyznać, że ta owsianka chodziła mi po głowie przez kilka ostatnich dni, ale nie miałam czasu, aby ją zrobić. I dzisiaj jest, otulająca, gorąca miseczka na ten pochmurny, wietrzny i deszczowy dzień.

Poczwórnie* kokosowa owsianka z orzechami(nerkowce, migdały, brazylijski), kiwi, kremem kokosowym, płatkami kokosowymi, płatkami lnianymi.
*na napoju kokosowym, z wiórkami kokosowymi, kremem kokosowym, płatkami kokosowymi

patki owsiane 40g (około 4-5 łyżek)
łyżka wiórek kokosowych 
5g płatków lnianych 
napój kokosowy - niepełna szklanka
szklanka wody
słodzidło według uznania (każdy preferuje inne:))
Płatki wrzucamy do gotującej się wody, po chwili dolewamy napój sojowy. Gdy owsianka nam lekko zgęstnieje wsypujemy kokos, a po chwili znów płatki lniane(bądź siemię lniane), słodzimy. Trzymamy na ogniu do porządnego zgęstnienia owsianki, co jakiś czas mieszając. Podajemy z ulubionymi dodatkami! :) 

27 komentarzy:

  1. A czy owsianka to nie jedno z najszybszych śniadań? :D
    Tyyyle kokosu... bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka najzwyklejsza to tak, ale jak mam ochotę powydziwiać to zawsze mi schodzi przy niej trochę czasu. A najszybsze są kanapki, dlatego to nimi się ratuję jak mam mało czasu :P

      Usuń
  2. A cóż to za napój kokosowy do niej użyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kokosowe otulenie najlepsze do walki z deszczem i wiatrem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obłędnie kokosowe <3 najlepsze smaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam o takie kokosowe doładowanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. poczwórnie kokosowa, to poczwórnie pyszna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczwórnie kokosowa, to jestem poczwórnie na tak D:

    OdpowiedzUsuń
  8. Kokosowo czyli zasmaczyście :D

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie: http://jagodzianacoffee.blogspot.com/2015/03/konkurs-zapraszam.html Zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poczwórnie kokosowo - najlepiej! ;D
    Pysznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja zawsze najszybciej robię płatki owsiane, dlatego stwierdzenie,że nie miałaś na nią czasu szalenie mnie zadziwia. ; D
    ale zdecydowanie cudownie zestawiłaś smaki!
    ps: http://www.kwestiasmaku.com/kuchnia_polska/wielkanoc/mazurek_jaglany/przepis.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, mazurek przypasował się smakowo do owsianki :D Dziękuję za podesłanie linka :)

      Usuń
  11. Piękna, ale z tymi kokosami to przesadziłaś. Płatki są jeszcze gorsze od wiórków, wprost niejadalne. Ble, ble :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosu nigdy dość! :D Wiem, wiem, nie należysz do fanów tych bielutkich wiórek :)

      Usuń
  12. Ja tu bym jeszcze dorzuciła mąkę kokosową i byłabym w 7 niebie! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owsianka wyszła gęsta, także mąka była już zbędna - chociaż przyznam, że myślałam o tym by dodać łyżkę :)

      Usuń
  13. kokos kokos kokos kokos kokos <3 Wiesz co dobre ! <3 haha :D pjona za owsiane :P

    OdpowiedzUsuń
  14. O, taką poczwórnie kokosową to ja poproszę!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio mam fazę na wszystko, co kokosowe, więc chętnie bym Ci ukradła taką owsiankę. Nie zostało nic dla mnie w miseczce? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Poczwórnie kokosowa?! Obłęd!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile kokosowych dodatków ♥ Porywam tę miseczkę, bo jest idealna *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm, pyszności! Muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)