piątek, 3 kwietnia 2015

Widzę, że tematyczne owsianki przypadły Wam do gustu? :) Wczoraj nawet padły propozycje na kolejne, a nawet składniki na takie są, ale postawiłam na owsiankę ..tropikalną! :)

A to wszystko ze względu na dojrzały już owoc marakui, którego wcześniej nigdy nie miałam okazji zjeść. Owsianka gotowana na napoju kokosowym, podana z figami, suszonymi bananami, suszonymi bananami z sezamem, marakują, daktylami, orzechami brazylijskimi.


 Kawa z napojem kokosowym.
Jestem zachwycona tym owocem! Miłego dnia życzę wszystkim :)

19 komentarzy:

  1. Ale żałuję, że nigdy nie miałam okazji spróbować tego owocu :]

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te Twoje owsianki, a co jedna to smaczniejsza! <3 muszę kiedyś kupić marakuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezuuuuuu, na marakuję poluję już ze cztery czy pięć lat, z tej determinacji nawet zasadziłem kilka lat temu na parapecie, chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawia się czasami w biedronce, kauflandzie czy w polo :)

      Usuń
  4. Suszone banany x2 haha, to nie przypadek na pewno! :D a zatem... podwójnie bananowa :D
    Ciekawa jestem smaku marakui :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką owsianką mogłabym rozpoczynać każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie dorwać tą marakuję, tyle czasu już się na nią zaczajam!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. tropikalna, jejku musiała być przepyszna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam marakuję! Gdzie ją kupiłaś?
    Każda Twoja owsianka jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie jadłam marakui, jestem bardzo ciekawa jej smaku!
    Taką tropikalną owsiankę z chęcią bym zjadła ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda cudnie :) Ostatnio jem mnóstwo suszonych owoców, więc taka owsianka byłaby dla mnie idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mm, ale egzotycznie wyglądające śniadanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, ta owsianka wygląda genialnie! Marzy mi się takie śniadanie, super :)
    a kawę z napojem kokosowym muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię owsianki, więc Twoja propozycja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę o więcej takich tematycznych owsianek! :D Ta migdałowa nadal dla mnie wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też marakuję kocham!! Mój wujek mi przywiózł kiedyś i się zakochałąm ;)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)