niedziela, 12 kwietnia 2015

Z okazji dnia czekolady, dzisiaj jadłam pyszne, kakaowe gofry pełnoziarniste z owocami i stopioną gorzką czekoladą z migdałami i gruszką. Pod owocami kryją się: powidła śliwkowe, dżem figowy, masło orzechowe i nutella. Na każdej połówce gofra było co innego :)


 Tutaj są już oba gofry, przełożone na większy talerz. I oczywiście jeden już w trakcie pochłaniania :D

Odnośnie płatków arachidowych to na dniach wstawię ich zdjęcie oraz krótki opis. Dostępne są w sieci sklepów Lewiatan, ale nie obiecuję, że w każdym sklepie. U mnie na 3 sklepy dostępne były tylko w jednym, także musicie szukać :) 

20 komentarzy:

  1. Ale obłędne! Kusisz ostatnio tymi goframi ;) I mogę spytać, co ta za czekolada? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają cudownie jak są tak bogato obłożone :) Ale ja to zawsze najpierw jem wierzch, a dopiero potem się biorę za gofra ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia gofrów, rzadko aż tak ładne gofry widuję :D
    Lewiatana miałam pod nosem zanim się przeprowadziłam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez te kilka słonecznych dni zauważyłam na Instagramie wysyp zdjęć gofrów i z goframi. Aż zatęskniłam za morzem, bo to tam gofry smakują najlepiej. Z borówkami lub ananasem i taaaaaaaaaką ilością bitej śmietany (byle nie ze spray-u).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tak patrzą to chyba kupie gofrownice niedługo, albo sie wprowadzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają pysznie, świetne uczczenie dnia czekolady!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobre musiały być te gofry! A jaka cena jest tych płatków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam, ale chyba w granicach 2-3 złotych. Sprawdzę jak będę w tym sklepie :)

      Usuń
  8. Te gofry są bajeczne *.* Same pyszne dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. na drugi raz zrób podwojną porcję, a ja wpadam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no cóż, okazuje się,że przespałam dzień czekolady.
    chyba muszę sobie sama ustalić taki dzień. ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne! Aż mam ochotę na gofry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To wygląda absolutnie fantastycznie. Baaardzo lubię gofry, będąc dzieckiem zawsze jadłam je z cukrem pudrem, obecnie jednak wolę z polewą czekoladową, a przy ogromnej ochocie na słodkie dochodzi do tego bita śmietana choć to baaaardzo rzadko. Fajnie, że na każdej części jest co innego, pewnie też bym tak zrobiła. :D U mnie powstała teraz nowa lodziarnia, w której robią własnie takie wafle i na to nakładają przeróżne dodatki, coś wspaniałego. Można zamówić też wersję wytrawną np. z gruszką i serem czy łososiem i twarożkiem.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)