piątek, 29 maja 2015

Dzięki Karolinie, w końcu zebrałam się za zakup płatków gryczanych, które dzisiaj rano ugotowałam na napoju kokosowym z daktylami i kakao, podałam z kremem kokosowym, malinami, orzechem brazylijskim, płatkami kokosa i daktylami suszonymi. Polecam wszystkim wielbicielom kaszy gryczanej palonej.



LLBA od Natalli:
1.    Czego nigdy nie zjesz i dlaczego?
Nie zjem ryb i mięsa, ponieważ nie jem ich od dziecka i nie sądzę, aby kiedykolwiek uległo to zmianie. 
2.    Jaka największa wpadka kulinarna Ci się przytrafiła?
Spaliłam gołąbki razem z garnkiem. Cały dom był w dymie i gdyby nie fakt, że znam swój dom na pamięć, to inaczej nie trafiłabym do kuchni! Nie wspomnę o piekących oczach, zwłaszcza, że byłam po operacji. 
3.    Czy jest coś, czego nie potrafisz zrozumieć (np. czyjś pogląd,opinia na konkretny temat)?
Jest wiele rzeczy, których nie potrafię zrozumieć. I należą do nich głównie czyny, jakich dopuszczają się ludzie.
4.    Jaki film możesz polecić?
Nie wiem, ale ostatnio byłam na Wiek Adaline i nawet fajny film :)
5.    Jesteś bardziej typem intro- czy ekstrawertyka?
Wydaje mi się, że znajduję się pośrodku. Nie pasuję całkowicie tylko do jednego typu.
6. Z czego jesteś najbardziej dumny?
Nie wychodzę z domu bez śniadania! :) 
7. Jak długo piszesz bloga?
Bodajże lipcu będzie rok.
8. Jaką czynność w domu (obowiązek domowy) robisz najchętniej, a która jest dla Ciebie najgorsza?
Lubię gotować, a nie lubię wkładać naczyń do zmywarki i ich wyciągać! :P

 LBA od Maji:
1. Najbardziej szalona rzecz w moim życiu to..
Jak przychodzi mi odpowiedzieć na takie pytanie, to nigdy nic nie mogę wybrać spośród swoich przeżyć :) Może jakiś spontaniczny wypad. Może zrobienie tatuażu?
2. Muzyka czy filmy?
Ostatnio muzyka.
3. Najdziwniejsze danie jakie jadłaś/łeś?
Lody o smaku jabłka, selera i marchwi bodajże. I lody z owoców acai. Wzięłam te dwie gałki podczas pewnej wizyty w lodziarni i nie mogłam się przestać śmiać z ich dziwności smaku :D
4. Mówisz często ludziom komplementy? 
Oczywiście, zdarza się :) 
5. Jakie są twoje ulubione słodycze?
Czekolada! :)
6. Wierzysz w siebie?
Różnie z tym bywa.
7. Wymień 3 swoje zalety
Potrafię słuchać ludzi, może zamiłowanie do gotowania to też w pewnym sensie zaleta, niektórzy mówią, że wzrost. 
8. Jak często się uśmiechasz?
Wydaje mi się, że codziennie. Nawet najmniejsze uśmiechy się liczą :)
9. Co myślisz o wybaczaniu ludziom którzy nas bardzo zranili?
Jestem bardzo zawziętą osobą i niestety, ale ciężko mi zapomnieć o tych "złych rzeczach".
10. Jaki jest twój ulubiony film?
Chyba nie mam takiego jednego, konkretnego. Lubię horrory, filmy dające do myślenia. Ale ostatnio nic nie oglądam i ciężko mi napisać taki jeden ulubiony.
11. Co robisz żeby zwalczyć stres? 
Staram się myśleć o czymś innym.
Zapraszam jeszcze na: LBA od porannie, LBA od navynut
Chyba już odpowiedziałam na wszystkie nominacje. Za wszystkie dziękuję i wydaje mi się, że każdy wziął już udział, także dalej już nie nominuję :) Słoneczny dzień, truskawki dojrzewajcie! :D

26 komentarzy:

  1. Ależ smakowicie. :) Już dawno płatków gryczanych u mnie w domu nie było...
    Ej, a te maliny to mrożone czy już świeże dorwałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeże, ale niestety, jeszcze nie te Polskie - chociaż smakują jak i pachną jak nasze! :)

      Usuń
  2. Jeszcze słyszałem, że robili gdzieś kiedyś lody koperkowe (szał) - czekam aż ktoś zrobi z ziemniaków xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy w Polsce, ale za granicą można znaleźć tyle smaków lodów, że ziemniaczane też na pewno gdzieś tam sobie istnieją :D
      Chodzi za mną kakaowa owsianka!

      Usuń
    2. Nie wiem czy w Polsce, ale za granicą można znaleźć tyle smaków lodów, że ziemniaczane też na pewno gdzieś tam sobie istnieją :D
      Chodzi za mną kakaowa owsianka!

      Usuń
    3. koperkowe jadłam, są pyszne! :D i nawet ogórkowe widziałam... Warszawa, no tak :)

      Usuń
  3. Ze świeżymi malinkami, mniam :}

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne śniadanie i super że odpowiedziałaś na moje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie muszę mieć te płatki :D
    Świetne odpowiedzi, jesteś taką pozytywną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co z kaszą gryczaną to musi być pysznie :D Śliczna miseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odpowiedzi na pytania! ;) Zazdroszczę zmywarki, ja obecnie nie mam tego luksusu. :P
    Smakowite śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super śniadanie, kaszę gryczaną lubię więc pewnie te płatki by mi bardzo smakowały. :-) Ja z kolei planuję zakup płatków jaglanych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam chyba te płatki w szufladzie z zapasami, ale jeszcze ich nie jadłam i chyba czas to zmienić; ) Twoje śniadanie wygląda magicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam chyba te płatki w szufladzie z zapasami, ale jeszcze ich nie jadłam i chyba czas to zmienić; ) Twoje śniadanie wygląda magicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te spalone gołąbki to niemal otarcie się o pożar!
    Śniadanie pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiś czas temu w podobny sposób spaliłam ryż i również z garnkiem, więc piątka ;)
    Wstyd się przyznać, ale jeszcze nie jadłam żadnych płatków :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę nihdzie spotkać płatków gryczanych, a Ty takie cuda z nich tworzysz <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gryczane niezbyt mi posmakowały, własnie gryczaną wolę niepaloną i nawet kilka razy widziałam 'płatki gryczane białe' ale ich cena, chyba 12 zł za małą paczkę mnie odstraszyła, wolę zdecydowanie ugotować kaszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miseczka miooodzio :3 a zawartość jeszcze lepsza :D co do gołąbków... jak mogłaś je tak sprofanować!? no wiesz co xD lody acai!? gdzieś ty je dorwała!? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach te maliny.Propozycja apetyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No na wszystkie nie odpowiedziałaś bo i ja Cię nominuję ;) (wyyybacz!)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham płatki gryczane i ogólnie wszystko z gryki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę dorwać te płatki. Również mnie do nich Karolina namówiła. A gryczaną kocham, także do będzie miłe spotkanie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie je podałaś :)
    a ile masz wzrostu, skoro niektórzy mówią że to zaleta? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 176-178.. nawet dokładnie nie wiem :)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)