piątek, 15 maja 2015

Owsianka na napoju sojowym, z płatkami lnianymi. Podana z papają, migdałami, masłem orzechowym i goji.

Po długiej nieobecności na blogu witam Was owsianką. Owsianką, której również dawno u mnie nie było na śniadanie. To był straszny tydzień, pełen wszystkiego, męczący - ale pogoda była ładna, także nie było tak źle. Dzisiaj w końcu leniwy poranek, ale zaraz lecę robić krem z batatów, a później kolejna wizyta i spotkanie - tylko poranek mam leniwy :) 

A tutaj w ramach przeprosin za nieobecność, jeden z ostatnich obiadów:
Niepalona kasza gryczana ze szpinakiem, duszoną marchewką z czerwoną cebulą, pomidorkami koktajlowymi i papryką, szparagami.

23 komentarze:

  1. jedna wielka bomba.. witaminowa! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie zawsze tak kolorowo i pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie zawsze tak kolorowo i pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mleko sojowe najlepsze na świecie, cudowna owsianka. <3 Dzisiaj wypróbowuje po raz pierwszy w życiu szparagi! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam. Mleko sojowe jest pyszne, ale owsiane to moc!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przeprosiny przyjęte, wpadam na taki pyszny obiad! haha, nie musisz za ni przepraszać :*
    owsiankę też chętnie zjem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. papaja i szparagi do spróbowania w tym roku! uwielbiam Twoje zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Papaja, szparagi, wszystko tu tak pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obiad zdecydowanie przemawia do moich kubków smakowych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, tym ultrawiosennym obiadem zrekompensowałaś nieobecność! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja dawno papai nie jadłam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba dania wyglądają apetycznie, aż robię się głodna. :>

    OdpowiedzUsuń
  13. obydwie propozycje bardzo kuszą ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piona za owsiankę dziś :)
    a ten obiad to przepysznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obydwa dania wyglądają przepysznie, ale dziś najbardziej pozazdrościłam Ci papai ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I obiad i śniadanie obłędne ;) Zazdroszczę Papai!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie jadłam papaji, ale świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Ta jest z biedronki, ale sa dostępne rownież w kauflandzie :)

      Usuń
  19. Świetny obiad, ostatnio często sobie takie robię, a szparagi są moją miłościa, szkoda, że takie drogie XD

    OdpowiedzUsuń
  20. O obiad i owsianka wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)