piątek, 22 maja 2015

Pesso pszenno-gryczane na napoju waniliowym napoju sojowym z jabłkiem, śliwką, jagodami goji, orzechami brazylijskimi, rodzynkami, pestkami dyni, płatkami lnianymi, masłem z orzechów nerkowca oraz z cynamonem.

 Stwierdziłam, że rozbełtam zawartość miseczki i pokażę Wam, jak wygląda pesso(jakby ktoś spotkał się z tym pierwszy raz, jak ja).
Pierwszy raz jadłam tę kaszkę makaronową zwaną pesso i bardzo, bardzo mi posmakowała! Lepka, mieciutka, szybka w przygotowaniu(5 min po zalaniu wrzątkiem jest gotowa do spożycia). Jest jeszcze wersja pszenno-kukurydziana i pszenno-owsiana i myślę, że te rodzaje również wpadną do mojego koszyka.

20 komentarzy:

  1. Wspaniale wygląda. Nie słyszałam nigdy o pesso, chciałabym spróbować. Jak zawsze fantastyczne dodatki. Muszę koniecznie kupić to mleko sojowe waniliowe, bo do tej pory piję tylko zwykłe. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę muszę spróbować! Dodatki - niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to ciekawe :) Pierwszy raz widzę takie coś - jak zwykle u Ciebie nowe odkrycia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda cudnie! piękne podanie i zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile dodatków! :D
    Ciekawa ta kasza, gdzie można ją znaleźć? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie ma u mnie tego sklepu, wygląda bardzo smacznie ;)

      Usuń
    2. O to muszę zajrzeć do netto w najbliższym czasie! :)

      Usuń
  6. Nigdy nie słyszałam o pesso :o Muszę poszukać w sklepach i wypróbować ;) A dodatki przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy pesso nie jadłam, ale z takimi dodatkami całość musiała smakować cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy pesso nie jadłam, ale z takimi dodatkami całość musiała smakować cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mnie zaintrygowałaś tym cudakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że rozbełtałaś :D nigdy nie jadłam, ale na pewno spróbuję :) ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale smakowicie, tak dużo dodatków. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. taka kaszka na szybko to wybawienie w zabiegane poranki. owsianki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile dodatków *-* Może to dziwne, ale mi bardziej podoba się taka rozbełtana wersja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze słyszę o takim czymś, ale brzmi ciekawie. :)
    Zakochałam się w Twoich dodatkach <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o nim, ale nigdy jeszcze nie spotkałam :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, nigdy o czymś takim nie słyszałam. D: Smakowite śniadanie. :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ pięknie i apetycznie wygląda ! :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)