środa, 27 maja 2015

Polenta z ciepłym sosem truskawkowym, truskawkami i jogurtem. Śniadanie bardzo szybkie, bo wystarczyło odgrzać rano polentę i zrobić kawę.


Za nominacje ponownie dziękuję. Odpowiadam na pierwsze pytania, a jutro bądź w piątek zamieszczę resztę. Niestety, ale czasu mi czasami brakuje. Mam nadzieję, że poczekacie :) 
Póki co, od navynut:

1.      Z jakiego osiągnięcia w tym miesiącu jesteś najbardziej dumna ?
Wydaje mi się, że w tym miesiącu zrobiłam najwięcej jeżeli chodzi o pracę licencjacką. Z konieczności poniekąd, ale w końcu się za to zabrałam.
2.     Czy kiedykolwiek coś kolekcjonowałaś/zbierałaś ? Co to było ?
Oj tak, namiętnie kolekcjonowałam figurki piesków. Kupowałam je wszędzie! Teraz nie widać w moim pokoju ani jednego, ale mam je, pochowane w pudłach.
3.     10 rzeczy, których nie może zabraknąć na Twojej liście zakupów.
Na pewno serek wiejski, twarożek grani, twaróg, coś słodkiego, pomidory(!), sałata, jabłka, woda niegazowana. Ale w dużej mierze zależy to od tego co jest w domu. Jak nie ma mleka roślinnego to też się w nie zaopatrzam, tak samo z orzechami, kaszą czy mrożonymi warzywami.
4.     Kiedy ostatni raz przeczytałaś książkę dla przyjemności ?
Oj, nie pamiętam. Parę miesięcy temu zaczęłam czytać książkę w języku angielskim, ale do tej pory jej nie skończyłam.
5.     O czym był Twój ostatni sen ?
Nie pamiętam. Rzadko coś mi się śni, a jeżeli już to przeważ coś bardzo głupiego i dziwnego, o czym pamiętam tylko rano.
6.     Jaki był ostatni komplement, który usłyszałaś ?
„Ładnie dzisiaj wyglądasz”
7.      Jeśli mogłabyś cofnąć się w czasie i przeżyć ponownie jeden rok ze swojego życia, który rok byś wybrała ?
Chyba zeszły rok J
8.     Kawa czy herbata ?
Zdecydowanie kawa!
9.     Jesteś nocnym markiem czy rannym ptaszkiem ?
Nigdy nie byłam rannym ptaszkiem i moja miłość do snu chyba nigdy tego nie zmieni J
10. Jaki jest Twój sposób na odreagowanie po ciężkim i meczącym dniu ?
Przeważnie lubię wskoczyć w wygodny dres i położyć się na łóżku.
11.   Gdybyś była owocem to byłabyś.
Granatem chyba, bo jestem dość wybuchową osobą :P

19 komentarzy:

  1. Idealne śniadanie dla mnie, uwielbiam takie deserki. Zwłaszcza w asyście truskawek! :-)
    Też uwielbiam ten moment kiedy mogę przebrać się w ubrania do chodzenia ,,po domu" i mogę odpocząć na łóżku z laptopem na kolanach. Kawa rządzi! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sporo polenty ostatnio na blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piątka za ostatnie pytanie :D
    moje figurki stoją do tej pory, najgorsze jest sprzątanie pod nimi xD
    cudowne śniadanko i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreatywnie :) Czy na śniadanie, czy na deser, to świetny pomysł :}

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że ostatnio nikt nie ma czasu na czytanie, ze mną włącznie :c
    Polenta ♥ Ostatnio jadłam podobną, tyle, że z bananem - pycha!

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba jeszcze nigdy nie zapamiętałam swoich snów. może to przez to, że od razu po przebudzeniu patrzę w okno ;p
    a śniadanie - cudo. to chyba najbardziej apetyczne zdjęcie, jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda jak mini tort. Bardzo ładnie podany mini tort :D
    Pkt.2- słowo w słowo piona :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale zgrałyśmy się dzisiaj z polentą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy takiego cuda nie jadłam, a wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy takiego cuda nie jadłam, a wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne porównanie charakteru do owocu granatu!
    Śniadanie jest piękne, a truskawki nadają delikatności ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta polenta taka malutka, czy tylko sprawia takie wrażenie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna...Twoje zdjęcia są zawsze przepełnione taką harmonią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Granat haha :D Nie tylko wybuchowy, ale i wnętrze ma bogate :)
    Powtarzam sobie, żeby zrobić tą polentę od tak dawna...

    OdpowiedzUsuń
  15. Co jedno śniadanie tym bardziej zaśliniam moją klawiaturę! jak odgrzałaś polentę :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mając czas użyłabym do tego patelni, a tak, to posłużyłam sie sie kuchenka mikrofalowa :)

      Usuń
    2. ach mikrofala... jak ja mogłam kiedyś bez niej żyć :D

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)