niedziela, 3 maja 2015

Tosty z masłem orzechowym i bananem. Szybka i pyszna klasyka

17 komentarzy:

  1. Klasyk, ale chyba najpyszniejszy na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Do takiej pysznej klasyki wzdycha moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie do banana to najlepiej nutella, ale takimi tostami też bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie. Mnie dziś naszło na podobne połączenie smaków i zjadłam mannę na mleku bananowym, a do tego łyżka (albo dwie, trzy.. :D ) masła orzechowego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyka a najlepiej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepysznie wyglądają, ale ja to bym banana zjadła oddzielnie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasycznie, prosto i przede wszystkim smacznie ! tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyki smakują najlepiej!

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyka w tym przypadku się broni, nie ma chyba bardziej znanego ale i dobrego połączenia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. To moje zdecydowanie ulubione połączenie na tostach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. you made my day, once again! ;)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)