czwartek, 9 lipca 2015

Jabłka w cieście podane z ricottą i syropem z agawy :)

Praca obroniona! 

17 komentarzy:

  1. Ten talerz wygląda tak delikatnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że się uda! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje ! Teraz już tylko odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają pysznie ;)
    I gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają pysznie ;)
    I gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają pysznie ;)
    I gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jabłka na ciepło, szczególnie w takiej smakowitej otoczce. :}

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jabłka w cieście, to popisowe danie mojej babci. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooooow! Super- gratuluję gorąco!
    I chyba wiem jak wykorzystam dogorywające w domu jabłka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję najpiękniej jak potrafię! :*
    U mnie nie sezon na jabłka teraz... ale jak nadejdzie, to na pewno nie zabraknie ich w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jabłko w cieście.....to jest to <3
    Gratuluję i mocno ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosto i perfekcyjnie <3!
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Za obronę gratulacje ;*
    A syropu z agawy się boję, bo Desery z Primaviki wyszły nie za dobre, a teraz tylko z nimi syrop mi się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam ostatnio taki syrop z agawy :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)