wtorek, 7 lipca 2015

Leśna* zapiekanka z kaszy jaglanej
*z jeżynami


Przepis:
3 łyżki kaszy jaglanej
szklanka mleka
łyżeczka cukru
jajko
120 gramów jeżyn (albo innych owoców)


Kaszę gotujemy w mleku. Pod koniec gotowania dodajemy owoce, a do ugotowanej i lekko przestudzonej kaszy dodajemy żółtko. Mieszamy. Dodajemy ubite na sztywną pianę z cukrem białko. Całość delikatnie łączymy, przekładamy do lekko natłuszczonego naczynka. Wszystko zapiekamy w piekarniku na 190* przez około 25-30 minut. 


13 komentarzy:

  1. chcę!!!!! skąd wy macie jeżyny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedzone jeszcze ciepłe? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu taką zapiekankę wyczarować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym zjadła jeżyny :) Nie jadłam ich całe wieki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wreszcie zrobić jaglankę ale w formie zapiekanej właśnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo póki co w pieczonej wersji jadłam tylko płatki owsiane, czas na kasze jaglana :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jagodowe cudo :) muszę takie wykombinować u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wypiek zachwyca mnie w 300 % !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jerzyn zazdroszczę najbardziej, ale całe śniadanie wygląda cudownie ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżyny! Oj kiedyś się po nie chodziło do lasu przez pół wakacji...

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)