czwartek, 6 sierpnia 2015

Cukiniowe gofry gryczane z nutellą, kiwi, a później dodanym masłem orzechowym. Kawa.
Wszyscy wokół się odchudzają, ograniczają cukier, a ja wstaję, robię gofry na śniadanie i ładuję na nie 3 łyżki nutelli, a dodatkowo polewam sosem czekoladowym i nakładam masło orzechowe(już po zrobieniu zdjęcia). Ale nutellę jem rzadko, bo jak dla mnie masło orzechowe jest o niebo lepsze! To kto wpada na śniadanko? :) 
Póki co będę wrzucać zdjęcia robione telefonem. Pogoda cudowna, lecę łapać promienie słoneczne! :) 

15 komentarzy:

  1. Ale pysznie. Chcę mieć gofrownicę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nutella i masło orzechowe - niebo! Ja chętnie wpadnę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nutellą opychałam się przez 15-16 lat życia i już mam dosyć, ale masło orzechowe - poezja, uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają, aż chciałabym mieć gofrownicę i sama przyrządzać takie cuda, ach marzenie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życie jest zbyt krótkie na odchudzanie :D Ja też wolę masło niż Nutellę!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie odchudzam się, ale nutelli nie lubię i nie lubiłam, też jako weganka nawet nie jem - za to masło orzechowe już tak i to bardzooo często :) wpadam na gofra z masłem orzechowym! wegańskiego poproszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. tęsknię za czasami kiedy też tak mogłam robić :P no ale za błędy się płaci ;) pyszne gofry <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się pod tym !
      A gofry są cudowne!

      Usuń
  8. Uwielbiam gofry, cukinię, ale za kiwi raczej nie przepadam jednak chętnie bym spróbowała takie coś Fajnie to wygląda i na pewno smaczne :)

    http://buteleczka-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gofry z nutellą - jak z budki nad morzem ;) Za to lepsze i zdrowsze, bo cukiniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cukinia najlepsza! pasuje do wszystkiego :D
    beztroska.. fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie masło orzechowe bije nutellę na głowę. A gofry idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja dawno nie jadłam gofrów ;)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)