wtorek, 4 sierpnia 2015

Grillowany chleb żytni pełnoziarnisty z twarożkiem, pomidorem, ogórkiem, keczupem, sosem 'sweet chilli', rzodkiewką, przyprawami(pieprz ziołowy, czosnek niedźwiedzi, papryka wędzona)

Ostatnio bardzo kiepsko jeżeli chodzi o moją aktywność na bloggerze. Niestety, ale po powrocie ze swoich wakacji mój aparat został pożyczony na wakacje rodziców, także śniadania jem - ale ich nie fotografuję. Chociaż może raz na jakiś czas pstryknę coś telefonem :) Z resztą ostatnio bardzo wciągnęłam się w jedzenie takich zwykłych śniadań, a zwłaszcza z pomidorem malinowym, który jest chyba moim ulubieńcem.  U Was jestem codziennie, ale spędzam mniej czasu przy laptopie przez co mam zaległości w komentowaniu. 

11 komentarzy:

  1. Teraz na takie upały, to a też wcinam ''zwykłe'' śniadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak, zdecydowanie to najlepszy pomysł na śniadanie w taką pogodę. Pięknie i kolorowo na talerzu, a że smacznie to już nawet nie mówię, bo to oczywiste. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak przeważnie moje kolacje wygladają, uwielbiam kanapki z dużą ilościa warzyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zwykłe śniadania mogą być niezwykłe :) A ja dawno już nie jadłam takich kolorowych kanapek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba korzystać z wakacji, laptop niech sobie odpocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pomidora malinowego kocham miłością najprawdziwszą <3

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie przez wakacje też gorzej z aktywnością na blogosferze. nie przejmuj się :* a śniadanie pyszne i zdjęcie idealne jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomidor malinowy zawsze i wszędzie!!!
    Wakacje są po to, aby nawet odpocząć od internetu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie kanapki są czasem lepsze od niejednego wymyslnego śniadania! A grillowany chleb żytni jest po prostu pyszny ze wszystkim! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja teraz fotografuję telefonem, bo aparat na wakacjach został zniszczony. :< W wakacje jakoś ciężej znaleźć czas na pisanie, o dziwo. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)