sobota, 14 listopada 2015

Kolejny produkt firmy Raw&Happy to batonik Yummy z orzechami.
  • surowy
  • bezglutenowy
  • wegański
  • bez dodatków cukru (zawiera tylko naturalnie występujące cukry)
Zacznę od tego, że był to pierwszy tego typu surowy baton, jaki miałam możliwość jeść. Szczerze to miałam nieco inne oczekiwania co do gramatury batonika - ma on tylko 30 gramów i jest naprawdę niewielki.

Już po wyjęciu go z opakowania uderzył mnie jakiś korzenny aromat. Próba i ..faktycznie, coś w nim jest piekącego, ostrego. Patrzę na skład i co widzę? Poza daktylami, orzechami, rodzynkami i wanilią w produkcie znajdują się również goździki? Wow, i bardzo dobrze się tam komponują. Właściwie to dominują one swoją pikanterią w batonie, ale mi to bardzo odpowiada. Jeżeli jednak Wy goździków nie lubicie, albo przypraw korzennych to odradzam, zostawcie mi, ja wszystkie chętnie przygarnę :)

Jeżeli chodzi o strukturę Yummy to jest on zbity, mocno wilgotny, lepki, idealny. Tylko, że jak już wcześniej wspominałam ..mały. I przez to mam ogromny niedosyt, bo to była jedyna sztuka w moim posiadaniu, a chciałoby się więcej i więcej! :)
Skład: daktyle, orzechy(migdały, nerkowce, orzechy laskowe), rodzynki, goździki, wanilia - przy czym wszystkie te składniki są BIO
Kaloryczność: w 100 gramach produktu - 436 kcal, w batoniku(30g) - 131 kcal
Polecam wszystkim z całego podniebienia! :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy batonik - z chęcią bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji spróbować tych batoników, a szkoda, bo wyglądają naprawdę zachęcająco :>

    OdpowiedzUsuń
  3. My jadłyśmy pomarańczowy i też nam bardzo smakował :D

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią bym zjadła :) uwielbiam korzenne przyprawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie, jak batony energetyczne, które czasami zdarza mi się zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiał smakować świetnie biorąc pod uwagę, że składa się tylko z naturalnych składników :) No i nic więcej nie potrzeba - daktyle i orzechy nadają wyjątkowy, słodki smak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przekonują mnie takie batony, A JEDNAK po Twojej krótkiej recenzji z chęcią bym go spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bosko! Kocham takie batony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie jadłam surowych batonów, ale brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za takimi ale ten akurat widziałam w moim sklepie Eko i bardzo mnie kusi, bo ten producent robi naprawdę smaczne rzeczy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają super! Uwielbiam takie batoniki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! :) Co do figbarów to też mam ich dużo i nie dam rady ich zjeść (do recenzji). I te gluten free i normalne, napisz na pasz.asz@onet.eu to się dogadamy! :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)