poniedziałek, 2 listopada 2015

Witam wszystkich bardzo, bardzo serdecznie w ten słoneczny, jesienny dzień :)

Humor z rana, tudzież już w południe dopisuje. Trochę czasu jest na lenistwo, w końcu(!), a także na zaprezentowanie Wam bardzo ciekawej, zdrowej alternatywy dla chipsów. Ja jestem wielką fanką wszelkiego rodzaju chrupaczy - a to do filmu, a to w podróży, do hummusu czy jakiejś pasty warzywnej albo tak o, podjadanie podczas innych zajęć.


Tak się złożyło, że na produkt pewnej firmy natrafiłam kiedyś w Netto i ..przepadłam! Kupowałam na zapas i zajadałam bardzo często. Niestety jest to sklep, w którym różnego rodzaju fajne produkty pojawiają się tylko na pewien okres czasu..
I firma, która produkuje te cudowne PIRAMIDKI POPCROP przyszła mi z odsieczą przysyłając pod mój adres paczkę zawierającą mały zapas tego przysmaku, a w dodatku w wersjach, których w sklepie nie było dane mi spotkać.

Mowa tutaj o produktach firmy POPCROP która zajmuje się tworzeniem naturalnych wyrobów bez udziału tłuszczu, bogatych w błonnik oraz w węglowodany złożone. Piramidki są pieczone, nie zawierają konserwantów, a przy tym są smaczne, chrupiące i nieszkodliwe dla naszego zdrowia.

Do wyboru producent daje nam cztery warianty: pełnoziarniste piramidki zbożowe, bezglutenowe piramidki, BIO piramidki, a także nowość - piramidki kukurydziane.

 Każda paczuszka zawiera 80 gramów produktu. Można zjeść na raz, bo dostarczają w granicach 300 kalorii z całej paczuszki, albo podjadać w ciągu dnia - ja zawsze pochłaniam wszystko od razu, bo nie umiem się oderwać :)

 Jak ktoś lubi wafle ryżowe z masłem orzechowym, to PIRAMIDKI również idealnie z nim współgrają! :)
 Skład piramidek BIO: pszenica, ryż, żyto, kasza gryczana biała, kasza gryczana palona - przy czym wszystkie te produkty są z rolnictwa ekologicznego!
 Bardzo fajny jest również wariant dla alergików bądź osób nietolerujących gluten, gdyż firma POPCROP oferuje również wersję bez pszenicy, a w ich skład wchodzi ryż brązowy, ryż biały, kasza gryczana biała, kasza gryczana palona, kasza jaglana oraz sól morska. Idealnie!

 Pełnoziarniste piramidki zbożowe to taka wersja klasyczna i to właśnie one jako pierwsze zawładnęły moim podniebieniem.
 W tej przekąsce uwielbiam jej chrupkość, lekkość, delikatnie wyczuwalną sół morską. Są idealne pod każdym względem, ale jest jeden minus - są ciężko dostępne w sklepach stacjonarnych.
 Wszystkim szczerze polecam ten produkt, a zwłaszcza osobom takim jak ja - lubiącym wiecznie coś chrupać. Już żałuję, że kończą mi się zapasy.. 

Zapraszam na stronę producenta: POPCROP a także do polajkowania ich strony na FACEBOOK'u

17 komentarzy:

  1. Po prostu kochamy te piramidki :) Szkoda tylko, że nie są tak łatwo dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piramidki bezglutenowe czekają w mojej szafce ;) Ale wszystkie wyglądają pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak kiedyś spotkam to zdecydowanie się zaopatrzę i może następnym razem wezmę do kina zamiast rodzynek :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do kina to idealna przekąska! :)

      Usuń
  4. Nigdy się z nimi nie spotkałam, ale bardzo tego żałuję...

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja mam od nich paczuszkę ;) Muszę napisac recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak uwielbiam te piramidki... czemu tylko tak ciężko je dostać. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niedługo będą dostępne w większej ilości sklepów?

      Usuń
  7. Też jestem chrupaczem, zdecydowanie (!) i dlatego chętnie bym się skusiła na te piramidki.

    OdpowiedzUsuń
  8. kupowałam je w PiPie, ale były tylko te naturalne! Kukurydzianych nie :O Jaka szkoda, bo ja wolę wszystko co kukurydziane, nawet wafle kukurydziane od ryżowych, pozazdrościć Ci kochana. Ja je kupiłam w promocji, bo są bardzo drogie, za tak małą paczuszkę :<

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)