czwartek, 17 marca 2016

dobra kaloria
kokos&orzech
 Tutaj prezentowałam Wam batona tej samej firmy, serii, ale w innej wersji smakowej. Dzisiaj przychodzę z kolejnym smakiem - kokos&orzech.
 Jeżeli chodzi o kwestię gramatury batona, to jest ona taka sama. Zaledwie 35 gramów, idealny rozmiar na małą przekąskę w pracy, szkole, czy też podczas załatwiania spraw na mieście. Do kawy? Też się nada, bo ja właśnie w ten sposób swojego pochłonęłam :)
 Jak już wspominałam, i jak mówi nam opakowanie, zawartość to nic innego jak 100% natury, zero dodatkowych słodzików, cukrów.
Sam baton zawiera 81% owoców i orzechów. Czyli trochę mniej niż w wersji chrupiący orzech 
 Lekko gumowy, zbity. W smaku na pierwszym miejscu wyczuwalne są daktyle, kokos nie gra tutaj pierwszej roli mimo, iż w nazwie to on przoduje. Jest on bardzo delikatnie wyczuwalny - ale jest.
Słodycz daktyli jest tutaj idealnie zrównoważona z chrupkami zbożowymi, wiórkami kokosowymi czy orzechami(ziemne, nerkowce). Na plus jest to, że to nerkowców jest więcej w batonie(5,8%). 
Całość, to zaledwie 135 kcal na cały batonik. Ja osobiście chętnie jeszcze nie raz, nie dwa po niego sięgnę - ba, będę próbowała dorwać pozostałe wersje, chociaż w żadnym sklepie w moich okolicach tych batonów nie ma. Ale ..będę szukać! :) 

14 komentarzy:

  1. Opinię na temat tej sztuki mam już wyrobioną.. Dlatego cóż. Wiele zdradzić nie mogę. Wkrótce gdzieś tam pojawi się notka! :)
    Ja dorwałam 4 smaki. Żałuję że nie wszystkie.
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę śledzić bloga i czekać na Twoją opinię :)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. To jest jeden z naszych ulubionych wariantów :D A według nas kokos był tutaj mocno wyczuwalny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś tak mocno go nie wyczułam :D

      Usuń
  3. Wersja z kokosem mogłaby mi zasmakować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kupuj, próbuj i daj znać, jak wrażenia! :)

      Usuń
  4. Batonik wygląda zachęcająco, właśnie mnie ten kokos ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam co do niego dużo większe oczekiwania, ale i tak bardzo mi smakował :) Polecam!

      Usuń
  5. Och! Ostatnio sporo ich recenzji, a ja nadal nigdzie ich nie widziałam!
    Tej sztuki akurat chyba bym nie kupiła. :C Mimo calutkiej miłości do orzechów, kokosa nie zdzierżę. :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję,że uda mi się dorwać wszystkie smaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie z wiórkami ciężko - sama muszę spróbować, czy jeszcze są akceptowalne, czy już mi przeszkadzają. Te batony kuszą, więc dałabym im szansę.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)