czwartek, 24 marca 2016

KLOPSIKI Z TOFU
SUNFOOD
Wybaczcie, ale pozostanę tutaj tylko przy Polskiej nazwie tego produktu, a co, nie będę sobie kłopotu robić z przepisywaniem tej Czeskiej nazwy :) 

Klopsiki z tofu to jeden z produktów, jakie wrzuciłam do koszyka robiąc zakupy w Internetowym sklepie UrbanVegan. Kurczę, mają tam niesamowity wybór wszelkiego rodzaju klopsików, burgerów i innych tego pokroju produktów. Co dziwne, większość z nich jest sprowadzana z Czech(?). 
Zacznę może od składu, ponieważ możliwe, iż to przybliży Wam chociaż odrobinę czym jest i jak może smakować taka klopsiata kulka z tofu. A za zdjęcie przepraszam. Wiem, niejednoznacznie może się kojarzyć.

SKŁAD:
tofu 72%, płatki owsiane, olej słonecznikowy, cebula, marchew, mieszanka przypraw, sól morska

Fajnie, prawda? Nic zbędnego tam nie ma, żadnych konserwantów, żadnych E, nic niechcianego. Gramatura takich trzech klopsów to 200 gramów, a przy tym kaloryczność wynosi 208kcal/100 gramów.
Powiem szczerze, że po wyjęciu ich z opakowania doznałam szoku, bo okazały się naprawdę spore. Planowałam potrawkę z klopsami w sosie pomidorowym z cukinią i pieczarkami. Ale zanim je przygotowałam postanowiłam sprawdzić ich skład i ..przekrój.

Spójrzcie tylko - konsystencja zbita, nic się nie rozwala, widoczna marchew i cebula. Delikatny zapach przypraw.
Smak ..hm, nie wiem, czy gdybym wiedziała, że to z tofu, to bym się kapnęła. Może to przez mocne doprawienie, przez cebulkę. Smaczne, nie są suche. Trochę dziwne w smaku, nietypowe dla mnie, nieznane mi w sumie. Ciężko mi stwierdzić z czym mi się to kojarzy. Jednego jestem pewna, że są bardzo fajnie doprawione. Mają krótki termin ważności, a więc to kolejny plus! :)
Cena: 5.95 zł

Może ktoś z Was już jadł te klopsy? :)





16 komentarzy:

  1. Zjadłabym z chęcią, niestety pewnie nigdzie ich nie znajdę, a szkoda! :-) Zwłaszcza ze względu na skład i cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość produktów tej firmy jest w super cenach ;)

      Usuń
  2. Zbyt bardzo przypominają mi mięso :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobne gotowe klopsy miałyśmy okazję jeść tylko od Primaviki ale te jednak wyglądają zupełnie inaczej. Warto chociaż raz spróbować i urozmaicić sobie dania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak patrzę na sklad, Wydają się być smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak patrzę na sklad, Wydają się być smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku, muszę przyznać, przez dłuższą chwilę zastanawiałam się co to w ogóle jest.
    Z ciekawości to bym nawet spróbowała, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, nie jadłam, ale chyba bym nie chciała - konsternuje mnie ich wygląd :D

    P.S. Teraz będziesz wrzucała już tylko recenzje? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, póki mam mniej czasu na gotowanie:)

      Usuń
    2. Ach, czyli póki co recenzje? Bo muszę się przyzwyczaić do częstszego zaglądania tu :P

      Usuń
    3. Tak, póki co beda tu przeważały. Nawet to bardzo polubiłam :)

      Usuń
  8. Spróbowałabym! A mi nawet wygląd jak Oldze nie przeszkadza, hihihi. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie chciałabym ich spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. takie tofuściaste :) ciekawa jestem, czy mi by posmakowały, bo u mnie z tofu to różnie bywa... raz trafiam na produkt ok, a innym razem jestem mocno zawiedziona

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)