niedziela, 20 marca 2016

MERIDIAN 
masło orzechowe, crunchy
Meridian to firma produkująca wyroby z orzechów i ziaren w 100% naturalnych. Raczej nie znajdziecie tam dodatków soli, cukru czy oleju palmowego. Ja swój słoiczek kupiłam podczas wizyty w Anglii, aczkolwiek bez problemu dostaniecie produkty Meridian w Polsce - allegro, strony z odżywkami dla sportowców, sklepy ze zdrową żywnością.
Wersja, na którą się zdecydowałam, to ulubione masło z orzechów ziemnych. Wersja crunchy.
Po otwarciu widoczna jest duża ilość oleju, co jest rzeczą naturalną w tego typu masłach orzechowych. Jeżeli masło ma w składzie olej palmowy - takie zjawisko nie będzie miało tam miejsca. Z wyglądu może i zachęcająco to nie wygląda, ale wystarczy porządnie zamieszać łyżką i mamy idealne, lejące, z dużą ilością sporych kawałków orzeszków masło.
Jak widać, konsystencja idealna. Ja właśnie taką lubię najbardziej! :) Mimo, że bez cukru, bez soli, to masło wcale nie jest mdłe. Co mnie zdziwiło? I tak było słodkie! Zero goryczy. A duże kawałki orzechów to jak ..idealne masło orzechowe dla każdego chrupiącego podniebienia :) 
To jedno z moich ulubionych masełek, a mam ich dwa na mojej liście top. To drugie też Wam zdradzę niedługo :) 

23 komentarze:

  1. miałam próbkę tego masła, ale nie podeszło mi do końca, bo właśnie wyczuwałam jakąś goryczkę i było bardzo zbite. ale może w takiego dużego słoja inaczej smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje nie miało nic wspólnego ze zbitym masłem, goryczką, suchością. Idealnie leiste, słodkie, pycha :)

      Usuń
  2. Marzymy o spróbowaniu kiedyś któregoś z maseł Meridian <3 Konsystencja boska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja marzę o pozostałych - z migdałów, nerkowców :)

      Usuń
  3. Wygląda idealnie. Nigdy nie miałam przyjemności spróbować produktów tej firmy, ale chyba następnym razem przeproszę się z portfelem i się skuszę :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazdroszczę Tobie zapasów z Marks&Spencer, bo od dawna chcę ich spróbować :)

      Usuń
  4. Też lubię crunchy :) Wygląda obłędnie, a ja masła orzechowe uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda idealnie :) Chciałabym spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym chciała kolejny słoiczek - najlepiej w postaci tego kilogramowego :D

      Usuń
  6. Masła bez soli i cukru lubię najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuję, że bym była zachwycona, ojeju!

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest firma, która zna się na rzeczy! Moje ukochane masło orzechowe to właśnie z tej firmy, ale wersji z orzechów nerkowca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzizas zaśliniłam się ! :D Mniam, boskości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo zaprezentuję jeszcze jedno <3

      Usuń
  10. Masło orzechowe z kawałeczkami orzechów jest najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a w dodatku takie najlepsze jakościowo :)

      Usuń
  11. Kupowałam z Meridiana kilogramowe pudełeczko/wiaderko. Mogę jedynie skomentować to tak: MNIAM!

    OdpowiedzUsuń
  12. musi smakować obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)