wtorek, 29 marca 2016

VIVANI 
92%
 Nie będę ukrywać, że to poprzez Wasze blogi zainteresowałam się czekoladami z wyższej półki, o jak najprostszym, dobrym składnie. I to właśnie takich staram się poszukiwać - ta akurat wpadła w moje ręce w Kauflandzie.
 Moja pierwsza zakupiona czekolada VIVANI to biała z wanilią, ale ..jako pierwsza do spróbowania poszła ta, gorzka 92%, zakupiona kilka dni później on-line.
 Bardzo podoba mi się szata graficzna tej marki. Podoba mi się tekturowe opakowanie, prostota. Poza tym skład - idealny, czego chcieć więcej? Tylko i wyłącznie dobrego smaku, bo tego się po niej spodziewałam.
 Skład:
masa kakaowa, tłuszcz kakaowy, cukier kokosowy
wszystkie składniki z upraw ekologicznych
Szczerze, to nigdy nie spotkałam się z tak krótkim składem czekolady. I to z cukrem kokosowym, super, bardzo na plus!
Zapakowana w takie 'papierowe sreberko'? A w środku kryjąca 10 kostek, które rozmiarowo są typowe dla gorzkich czekolad. Tabliczka cienka, duża, Ławo się łamie, fajnie przy tym chrupie. Nie łamie się jak duża część gorzkich czekolad nie w tym miejscu, które jest wyznaczone - czyli łamie się idealnie po liniach.
Pierwsza kostka i ..delikatna, bardzo delikatna w swojej konsystencji czekolada! Powiedziałabym, że taka maślana, gorzka, ale jest to idealna goryczka dla wielbicieli gorzkiej czekolady. Nie wiem cóż tu więcej o niej napisać. Kostka, dwie takiej czekolady wystarczą. Fajnie sprawdza się na przykład po obiedzie, ja bardzo lubię za coś słodkiego chwycić :)
Cena takiej tabliczki to około 10zł. Zauważyłam, że wahają się one w przedziale 9-12zł. Zależy od rodzaju czekolady, czy z nadzieniem, czy z dodatkami. Ja mam jeszcze kilka innych tabliczek VIVANI i już niektóre próbowałam. Ale nie będę zdradzać czy każda posmakowała mi tak, jak powyższa tabliczka.

21 komentarzy:

  1. Oooo skubaniutka, też je wdziałam :)
    I chyba sobie kiedyś może kupię, a co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ją lubię i często kupuję, a ostatnio kupiłam Vivani 98% i jestem ciekawa smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie kupiłyście? :)

      Usuń
    2. Podłączam się do pytania! Z chęcią bym popróbowała.

      Usuń
    3. Powyższa - Kaufland, 99% - superzywnosc24.pl :) Teraz jest darmowa wysyłka, od 26zł :)

      Usuń
    4. W mim mieście nawet 92% nie kupi bo w Kaufie nie ma :) Miałam szczęście, że otrzymałam ja w prezencie ;)

      Usuń
  3. Bardzo dobra, nawet mam jeszcze kilka kostek :-). I tak samo jak Ty lubię zjeść kawałek lub dwa po obiedzie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się wypróbowanie Vivani, ale z pewnością nie ciemna, bo za nimi nie przepadam. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Tobie zostawiam wszystkie mleczne, a ja się zajmę ciemną stroną tejże firmy :D

      Usuń
  5. Jakiś czas temu ją recenzowałam. :D Mi baaardzo smakowała. :DD I ten cuuudowny trzask przy jej łamaniu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A przy tym równe jej łamanie się :)

      Usuń
  6. Jadłam w połowie marca i od razu przyszykowałam recenzje :) Uwielbiam ją - jest przepyszna chociaż gdybym próbowała jej z zamkniętymi oczami dałabym jej co najwyżej 81% kakao:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Jest bardzo delikatna mimo swojej wysokiej zawartości kakao :)

      Usuń
    2. Dla mnie mogłaby być bardziej gorzka ale i tak ją kocham :D

      Usuń
  7. Ta i wersja 99% będą naszymi następnymi jak spróbujemy w końcu większość tabliczek zalegających w naszej szufladzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kolejna będzie ..z amaretto chyba :)

      Usuń
  8. Kiedyś w końcu ją zakupię. Ciekawe, jak ją odbiorę :). Wersja z chili mnie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oho, takie cuda w Kauflandzie!? Chyba musze iść na łowy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam recenzję tej czekolady na innym blogu i nie mogąc się oprzeć spróbowałam jej sama. Jest pyszna !

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)