czwartek, 28 kwietnia 2016

Raw SESAME Crackers
Beetrot Ginger
 Ostanie zamówienie jakie skłałam w jednym ze sklepów Internetowych zawierało w sobie te ciekawe sezamki z burakiem i imbirem, które produkowane są przez firmę papagrin. 
Nie czytałam składu, nie przyglądałam im się. Myślałam, że będą to zwykłe sezamki z buraczaną nutką o i delikatnym słodkim posmaku tego warzywa. 
 Surowe sezamki są wolne od cukru, tłuszczu. Odpowiednie dla wegan, nie zawierają pszenicy, a także są BIO!
Dużo świetnych informacji, a taki mały produkt.

Po otwarciu zawartości - niesamowite, kompletne zaskoczenie! zamiast tradycyjnych sezamków, chrupiących, oblepionych słodem mamy - 6 sztuk surowych, lnianych krakersów sezamkowych. WOW! Nie spodziewałam się tego w ogóle, a więc od razu chwyciłam za opakowanie i przeczytałam skład.
 SKŁADNIKI: siemię lniane, sok z buraka, żurawina, daktyle, słonecznik, sezam, sok z cytryny, imbir. Z goła inny niż sezamki, co? A czy to się przekłada na ich smak?
 Zacznę od tego, że byłam bardzo podekscytowana próbowaniem tego produktu. Cieniutkie paseczki zlepionych ziaren lnu. W smaku bardzo fajnie, miękkie, delikatne. Wyczuwam lekki posmak soku z buraka, lekką słodycz suszonych owoców. Produkt nie jest według mnie zbyt słodki. Na końcu języka czuję gdzieś jakąś pikantną  goryczkę - pewnie imbir. 
Zjadłam jeden kawałek za drugim i nawet się nie zorientowałam, jak szybko się skończyło i jak szybko skończyła się moja radość z konsumpcji tego produktu.

Bardzo, ale to bardzo polecam, ja jestem zachwycona i chętnie zaopatrzę się w jakieś dodatkowe opakowania tej zdrowej przekąski :)

Zapraszam również na mój: INSTAGRAM / FACEBOOK

14 komentarzy:

  1. Super wyglądają ! Tak zupełnie inaczej, niż klasyczne sezamki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Przez to, że to siemię lniane jest na pierwszym miejscu :) I są takie cieniutkie i miękkie :)

      Usuń
  2. Za imbirem nie przepadam, ale buraki uwielniam i chętnie bym takie spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubimy sezamki ale w tak ciekawym wydaniu jeszcze nigdy nie jadłyśmy :D Extra, jest to naprawdę coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego wywarły na mnie takie wrażenie ;)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako fanka wszelkiego rodzaju chrupaczy jestem zachwycona! Tylko chciałabym żeby była możliwość kupienia ich w zwykłych, stacjonarnych sklepach. :<

    OdpowiedzUsuń
  6. A mogłabyś podać adres sklepu internetowego? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! :) www.superzywnosc24.pl Korzystaj, bo mają teraz darmową wysyłkę kurierem :) Zakładka: przekąski

      Usuń
  7. Super skład! Chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kupić. Naprawdę coś innego i fajnego :)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)