piątek, 22 kwietnia 2016

TREK
COCOA CHAOS
 Będąc w UK poza batonami NAKD, skusiłam się również na TREK'a. Kupiłam tylko jednego, w przeciwieństwie do jego rodziny nakd - mówię rodziny, ponieważ z tego co zauważyłamm, oba te batoniki są robione przez tego samego producenta.
Bardzo podoba mi się design opakowania. Fajne, miłe dla oczu kolory, a także ich zestawienie. Brąz może sam w sobie sugerować, że to coś z kakao. Ale mnie zmylił trochę błękit, bo nie czytając w sklepie nazwy myślałam, że może być to coś kakaowo-kokosowego. Myliłam się, ale nie oznacza to, że żałowałam. 
  Jest to bardziej treściwy wyrób, niż wcześniej publikowane nakd. Zawiera 10g białka, jest wolny od glutenu, nabiału, pszenicy. Czyli idealny dla osób, które mają nietolerancję glutenu. Producent sugeruje, że jest to baton energetyczny. No tak, bo przecież i orzechy, i owoce dodają nam energii! :)
 Wygląd również jest inny. Baton równy, prostokątny, ale mający wgłębienia, które dzielą go na 3 równe części. W konsystencji baton jest bardziej suchy, niż inne bakaliowe batony. Bardziej mączny. Zapach ma intensywnie kakaowy, co przekłada się również na jego smak. Jak dla mnie mocno wyczuwalna goryczka kakao, jakiś taki drażniący, proszkowy smak, ale intrygujący, przez co mimo, że przeszkadzający, to ciekawy.
  Baton nie był dla mnie słodki - pewnie przez wcześniej wspominaną goryczkę. Fajnie chrupiące chrupki w środku(i tutaj zauważam, że kompletnie nie widać tego na zdjęciu, ponieważ batona przełamałam po jego wgłębieniach, chrupki były bardziej w środku). Te chrupki to podejrzewam, że jakieś sojowe, białkowe. Fajnie wyczuwalne daktyle. Aż mam ochotę na zrobienie daktylowej nuttelli! :) Z dużą ilością gorzkiego kakao, aby był ten sam, intrygujący posmak goryczki.
Skład: daktyle 33%, soya protein crunchies (czyli te chrupki sojowe, zrobione z białka sojowego, tapioki, soli :D), skoncentrowany sok owocowy (z jabłek, winogrona, gruszki) 13%, białko 12%, bezglutenowe płatki owsiane 8%, nerkowce 8%, kakao 4%, mąka sojowa, naturalny aromat, skrobia ryżowa.

Wartość energetyczna produktu, który ma wagę 55 gramów, wynosi 186kcal. 

Polecam, bo smaczny. I życzę miłego, słonecznego dnia wszystkim! :)

I zapraszam na FACEBOOK

11 komentarzy:

  1. No skład mega, wygląd jeszcze bardziej! A kształt - w końcu jakiś inny niż zwykłe bryłki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że w końcu jakiś inny kształt w środku, aniżeli takie niewiadomoco :D

      Usuń
  2. Ja mam wersję orzechową :) Nie mogę się doczekać testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Ty, przebiłaś mnie wersją smakową! :)

      Usuń
  3. To są zdecydowanie batoniki w sam raz dla nas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jadłyście jakieś już? Może polecicie jakiś wariant smakowy? :)

      Usuń
    2. Niestety, do tej pory tylko podziwiałyśmy na blogach :/

      Usuń
  4. Bardzo jestem na tak. Ostatnio rozsmakowałam się w takich batonach. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Skład sugeruje, że baton jest bardzo smaczny, a do tego wygląda jak czekoladka :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)