wtorek, 3 maja 2016

MATRIX
DDOUBLE CHOCOLATE
Już pisałam Wam o kokosowym batonie Matrix, których produkcją zajmuje się firma OLIMP. I batony te kupiłam w sklepie z odżywkami dla sportowców w sowim mieście za 7zł/sztuka. Jednego, czekoladowego batona białkowego już jadłam, ale innej firmy. Kokosowy Matrix więc jako pierwszy przeszedł próbę smaku. I nastał dzień, że brat jego, czekoladowy baton, dostał u mnie swoją szansę.
Duży kaliber, co? Bo ten niepozorny produkt waży aż 80 gramów! Ale takie batony to ja lubię, bo nie znikają zanim się je dobrze poczuje. I w dodatku ma 26 gramów białka w tych 80 gramach. Czyli dobrze to świadczy, spora ilość jak na tego produkt przystało.
Po zrobieniu zdjęć w opakowaniu przeszłam do roznegliżowania batona i mój nos został potraktowany mocnym, czekoladowym zapachem. Ale nie był to zapach mlecznej, taniej czekolady, a raczej bardziej gorzkiej, dobrej czekolady. Może bliżej zapachowi naturalnego kakao?
Wygląd, no cóż, zwykły, prostokątny baton oblany czekoladą. Mogłabym napisać 'jak wszystkie' ale nie, bo nie wszystkie batony są takie zgrabne, a przy tym tak masywne.
Za to wnętrze! No tu strzał w 10! To, co kocham! Zbite, gumiaste, czekoladowe wnętrze, przez które nawet nóż ma opory się przebić. I po przekrojeniu wgryzam się w jedną z części i jestem w czekoladowym, proteinowym niebie. Mocny, intensywny smak, nie był za słodki, jak kokosowy baton. Był tym, czego oczekiwałam. Ta żująca, zbita struktura i ten gorzki posmak kakao.
Ogólnie myślę, że wrócę do tego wariantu. Jak kokosowy sobie odpuszczę, waniliowego nie jadłam tak ten, czekoladowy, jeszcze u mnie zawita. Kupię go jak tylko będę miała okazję. Fajnie jest mieć w zanadrzu coś, co zastąpi nasz głód podczas nieoczekiwanych sytuacji. Również fajnie będzie zabrać ze sobą takiego batona na jakąś wycieczkę rowerową - sezon już w sumie w pełni, pogoda może nie dopisuje jeszcze, ale to kwestia czasu! :)

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Proteinowce mają cudowne te wnętrza! :)

      Usuń
  2. Waniliowy czy kokosowy wydają mi się smaczniejsze, ale ten też wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waniliowego nie jadłam, ale ogólnie ja wolę kokosowe i czekoladowe rzeczy. Wanilia nigdy nie była moim smakowym ulubieńcem :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za takimi batonami :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za takimi batonami :)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie czasem zjeść coś innego, ale ich konsystencja sprawia, że nie każdemu przypasują. I to całkowicie zrozumiałe :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mnie też często wszyscy po nocach kuszą jakimiś czeko-cudami :D

      Usuń
  6. Nie moja bajka - nie lubię takich batonów a poza tym jak dla mnie za dużo białka (wiem, że to baton białkowy;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wolałabyś jakieś batony bardziej energetyczne, niż białkowe, co? :)

      Usuń
  7. Aż chce się uprawiać sport aby mieć okazję jeść takie batony :D Czekamy z niecierpliwością na batona białkowego którego pokochałybyśmy również za skład :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, nie trzeba uprawiać sportu, tak o też można wcinać :D

      Usuń
  8. Wygląda naprawdę genialnie ten baton, kolejny którym kusisz! Mimo, że za czekoladowymi nie przepadam to jednak z chęcią bym spróbowała. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała innych proteinowych spróbować :)

      Usuń
  9. O właśnie na te batoniki z Olimpu aktualnie poluję. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są chyba jednymi z łatwiej dostępnych :)

      Usuń
  10. Mm jeszcze nie jadłam :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki czekoladowy baton to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam, tzn. że dla mnie :D

      Usuń
  12. uwielbiam go! ale to poważne nadszarpnięcie budżetu także jem od święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog :) Jeżeli chodzi o te batony, należy uważać, aby nie przedawkować białka, który w dużych ilościach jest szkodliwy dla naszego organizmu. Batony te są idealne dla sportowców, którzy mają duże zapotrzebowanie na składniki pokarmowe i odżywcze :) Nie mniej jednak te batony są fajne, ale należy je jeść z dużą rozwagą tak, by nie spożyć zbyt dużej ilości białka. Pozdrawiam.
    Patryk - blog o żywieniu zbiorowym konsumentów

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło czytać każdy pozostawiony komentarz :)